پارسه
نوگام
کیهان روان
عالم زاده

لغو پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور ۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان

بنابر اعلام دانشگاه فرهنگیان، این دانشگاه برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون استعداد درخشان نخواهد داشت.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، براساس اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه، با توجه به طولانی شدن روند کسب مجوز ردیف استخدامی مربوط به پذیرش استعداد درخشان و محدودیت زمانی در اعلامی اسامی به سازمان سنجش، به منظور جلوگیری از تضییع حقوق داوطلبان شرکت کننده در سایر دانشگاه ها، به اطلاع متقاضیان استعداد درخشان مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه فرهنگیان می‌رساند، این دانشگاه برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ پذیرش استعداد درخشان نخواهد داشت.

در اطلاعیه قبلی این دانشگاه، جزئیات پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان برای دانشجوی متعهد خدمت به آموزش و پرورش در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اعلام شده بود.

بر این اساس داوطلبان واجد شرایط دانشگاه فرهنگیان تا روز چهارشنبه ۱۷ خرداد نسبت به ارسال مدارک موردنیاز از طریق سامانه ثبت نام دانشگاه به آدرس https://talent.cfu.ac.ir اقدام  کرده بودند.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۵ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
لی
مرداد ۲۵, ۱۴۰۲ ۵:۰۵ ب٫ظ

واااای نههههه 😱

زهرا
مرداد ۲۵, ۱۴۰۲ ۱:۲۴ ق٫ظ

بسیار بسیار کار بدی بود مردم معطل شدند منتظر اگر مجوز نداشت این طرح چرا اجرا کردند و ثبت نام؟؟!!

رزا
مرداد ۲۵, ۱۴۰۲ ۵:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

کاش فقط معطل می‌شدیم. جواب ضرر و هزینه ای که کردیم رو کی میخواد بده؟

سارا
مرداد ۲۴, ۱۴۰۲ ۸:۵۸ ق٫ظ

چرا ۴ ماه مسخرمون کردن؟؟؟
پذیرش نداشتن چرا اطلاعیه پذیرش دادن ، بعد این همه مدت اطلاعیه دادن پذیرش نخواهیم داشت؟؟

وطن
مرداد ۲۵, ۱۴۰۲ ۵:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

چون خودمون انتخاب کردیم!