اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه الزهرا ۱۴۰۲

اسامی پذیرفته شدگان اولیه کارشناسی ارشد بدون آزمون استعداد درخشان ۱۴۰۲ دانشگاه الزهرا از متقاضیان داخل دانشگاه و سایر دانشگاه های کشور اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بنا بر اعلام این دانشگاه، نتایج اولیه کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه الزهرا در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ از میان متقاضیان سایر دانشگاه‌ها از طریق جدول زیر قابل مشاهده است.

 

همچنین، فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان اولیه بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه الزهرا در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ از میان متقاضیان داخل دانشگاه به شرح جدول زیر است.

 

– قابل ذکر است که اعلام نتایج اولیه هیچ حقی برای متقاضیان ایجاد نکرده و پذیرش و ثبت نام نهایی منوط به تائید سازمان سنجش و آموزش کشور میباشد و احراز صلاحیت عمومی و انضباطی دانشجویان ضروری است.

– ضروری است متقاضیان حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۶/۳۱ و طی ۸ نیم سال دانش آموخته شوند.

– چنانچه در هر زمان (حتی در زمان اشتغال به تحصیل) مشخص شود متقاضی حائز شرایط مندرج در آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان نبوده و مدارک ارائه شده با شرایط وی مغایرت دارد، پذیرش از طریق سهمیه استعدادهای درخشان لغو شده و از تحصیل وی جلوگیری خواهد شد.

– هر متقاضی صرفا می‌تواند نسبت به اخذ پذیرش نهایی از یک دانشگاه اقدام کند. لذا ضروری است متقاضیان محترمی که موفق به اخذ پذیرش از چند دانشگاه شده اند. در خصوص وضعیت پذیرش خود تصمیم گیری کرده و در اسرع وقت نسبت به اعلام رسمی انصراف از پذیرش در دانشگاهی که قصد پذیرش در آن را ندارند اقدام کنند.

– در صورت انصراف از تقاضای پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه الزهرا (س)، کاربرگ تکمیل شده انصراف خود را حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۴/۳۱ به رایانامه گروه حمایت از استعدادهای درخشان به آدرس talents@alzahra.ac.ir با درج عنوان درخواست انصراف (نام و نام خانوادگی) در موضوع ایمیل ارسال کنید.

  • متقاضیانی که منتظر نتایج کنکور کارشناسی ارشد هستند حداکثر تا روز اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد فرصت دارند تا انصراف خود را اعلام کنند.

–  در صورت تمایل به ادامه تحصیل در دانشگاه الزهرا کاربرگ تقاضای ثبت نام به رایانامه گروه حمایت از استعدادهای درخشان به آدرس talents@alzahra.ac.ir با درج عنوان درخواست پذیرش (نام و نام خانوادگی) در موضوع ایمیل ارسال کنید.

– تمامی عواقب ناشی از عدم اعلام انصراف کتبی در موعد مقرر به عهده شخص دانشجو است و گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه الزهرا هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.

–  تنها اسامی پذیرفته شدگان اصلی در پرتال سازمان سنجش ثبت میشود و در صورت انصراف پذیرفته شدگان اصلی، اسامی ذخیره به ترتیب اولویت و بر اساس ظرفیت موجود جایگزین خواهند شد.

–  نحوه و زمان ثبت نام غیر حضوری و حضوری پذیرفته شدگان ورودی ۱۴۰۲ از طریق وبگاه گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه الزهرا به آدرس زیر اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 edu.alzahra.ac.ir/page-talent/fa/18/form/pId13132

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات