بکارگیری دانشجویان علوم پزشکی نخبه به عنوان «همکار پژوهشی»

معاونان «فرهنگی و دانشجویی» و « تحقیقات و فناوری» وزارت بهداشت طی نامه‌ای از دانشگاه ها خواستند دانشجویان علوم پزشکی نخبه به عنوان «همکار پژوهشی» در طرح‌های تحقیقاتی و مراکز تحقیقاتی به کار گرفته شوند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از وزارت بهداشت، طی نامه‌ای که از سوی معاونان «فرهنگی و دانشجویی» و « تحقیقات و فناوری» وزارت بهداشت به دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شد، از دانشجویان علوم پزشکی متعهد و توانمند در زمینه‌های تحقیقاتی که یکی از ۳ شرط مدنظر را داشته باشند، به عنوان «همکار پژوهشی» در طرح های پژوهشی و مراکز تحقیقاتی استفاده می‌شود.

جذب دانشجویان نخبه علوم پزشکی به عنوان همکار پژوهشی

در نامه ای که از سوی دکتر عباس شیراوژن معاون فرهنگی ودانشجویی وزارت بهداشت و دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارتخانه به روسا و سرپرستان دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ شد، دانشجویان متعهد، باانگیزه و توانمند در زمینه‌های تحقیقاتی و پژوهشی که یکی از شرایط «نخبه و استعداد درخشان» یا «دانشجوی Ph.D» و یا «دانشجوی متاهل» را داشته باشند در اولویت به کارگیری به عنوان همکار پژوهشی در طرح های پژوهشی و مراکز تحقیقاتی قرار می‌گیرند.

متن کامل این ابلاغ که به امضای معاونان فرهنگی ودانشجویی و تحقیقات وفناوری رسیده و به دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ شده، به شرح زیر است:

«احتراما باتوجه به ضرورت امید آفرینی برای نخبگان و دانشجویان عزیز ممتاز که سرمایه های مهم انسانی نظام کشور هستند، مقتضی است ترتیبی اتخاذ کنید که دانشجویان متعهد، با انگیزه و توانمند در زمینه‌های تحقیقاتی و پژوهشی با شرایط زیر در اولویت استفاده به عنوان همکار پژوهشی در طرح های پژوهشی ومراکزتحقیقاتی قرار گیرند.

شرایط:

۱. دانشجوی نخبه و استعداد درخشان

۲. دانشجویان Ph.D

۳. دانشجویان متاهل

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات