انتشار کارنامه نهایی ارشد ۱۴۰۲

کارنامه نهایی آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ (کارنامه سبز)  منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بنابر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ حاوی اطلاعات لازم، رتبه متقاضی و آخرین رتبه پذیرفته شده در هر یک از کدرشته های انتخابی و در سهمیه مربوط بر روی سایت این سازمان قرار گرفت.

گرچه تاریخ ۲۱ شهریور به عنوان حداکثر بازه زمانی انتشار کارنامه سبز ارشد ۱۴۰۲ معرفی شده بود اما سالهای گذشته کارنامه زودتر از این موعد بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گرفت؛ اتفاقی که امسال رخ نداد.

در سال جاری برخلاف روال همیشگی آزمون کارشناسی ارشد، وضعیت داوطلب در کددرشته‌های بعد از قبولی، نشان داده نمی شود. اشکلی بزرگ که در مطلب اعتراض  داوطلبان به کارنامه نهایی ارشد به آن پرداخته‌ایم.

کارنامه نهایی ارشد ۱۴۰۲ چیست؟

کارنامه نهایی کارشناسی ارشد که با نام کارنامه سبز ارشد هم شناخته می شود کارنامه ای است که بعد از انتشار نتایج نهایی ارشد سراسری و آزاد ۱۴۰۲ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود. این کارنامه حاوی اطلاعات رتبه و نمره داوطلب در هر یک از کدرشته های انتخابی است و داوطلبان می توانند پس از دریافت کارنامه نهایی ارشد خود از سایت سازمان سنجش، وضعیت رتبه خود را در هر رشته محل مشاهده کنند. زمان انتشار کارنامه سبز ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش شهریورماه و بعد از انتشار نتایج نهایی کنکور است. در این مقاله با ارائه نمونه کارنامه نهایی، هر یک از بخش های آن را شرح خواهیم داد.

کارنامه نهایی ارشد چه کاربردی دارد؟

کارنامه نهایی کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ به داوطلب کمک می کند که از وضعیت خود در هر یک از رشته محل هایی که در فرم انتخاب رشته خود وارد کرده است مطلع شود. هر داوطلب در بالاترین انتخاب خود که نمره قبولی را به دست آورده باشد و رتبه اش از سایر انتخاب کنندگان آن کدرشته بهتر باشد قبول می شود؛ از این رو وضعیت داوطلب در انتخاب های بالاتر از کد رشته قبولی تقریبا مشخص است و مشاهده کارنامه تنها کمک می کند که از فاصله خود با آخرین رتبه قبولی مطلع شود. 

از این رو مهم ترین کاربرد کارنامه سبز ارشد ۱۴۰۲ نشان دادن وضعیت داوطلب در کدرشته های انتخابی بعد از کد رشته قبولی است.

همان طور که گفته شد در کارنامه نهایی، برای هر کد رشته انتخابی، رتبه داوطلب در بین انتخاب کنندگان آن کد رشته و آخرین فرد پذیرفته شده در آن کد رشته، در سهیمه مشابه، درج شده است.

اگه رتبه فرد از آخرین رتبه پذیرفته شده در آن کد رشته بهتر (رتبه پایین تر) باشد، به این معنا است که داوطلب نمره قبولی در آن کد رشته را به دست آورده است اما چون این انتخاب را پایین تر از انتخاب قبولی خود زده ، در کدرشته انتخابی بالاتر پذیرفته شده است.

نحوه دریافت و مشاهده کارنامه نهایی ارشد ۱۴۰۲

کارنامه نهایی آزمون فوق لیسانس معمولا چند روز پس از اعلام نتایج این کنکور بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد. پس از انتشار این کارنامه، داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت و وارد کردن اطلاعات لازم کارنامه خود را دریافت و مشاهده کنند.

دریافت کارنامه نهایی معمولا با ورودی برخی از اطلاعات فردی و داوطلبی مانند کد ملی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، شماره داوطلبی و شماره پرونده امکان پذیر است. البته نیازی به وارد کردن همه این اطلاعات نیست و روش های مختلفی برای ورود به سامانه در نظر گرفته شده است.

توضیحات کارنامه نهایی کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

کارنامه نهایی کارشناسی ارشد ۱۴۰۲، رتبه داوطلب در هر رشته محل انتخابی و رتبه آخرین نفر قبولی در همان رشته محل را نشان می‌دهد.

نمونه کارنامه نهایی کارشناسی ارشد 

مشاهده نمونه کارنامه آزمون کارشناسی ارشد کمک می کند تا توضیح قسمت های مختلف کارنامه ساده تر باشد. در زیر یک نمونه کارنامه سبز ارشد ارائه شده است.

نمونه کارنامه نهایی کارشناسی ارشد

✅ بخش اول کارنامه

شامل اطلاعات ثبت نامی داوطلب مانند نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، شماره داوطلبی، سهمیه ثبت نامی، سهمیه قبولی و… است.

بخش دوم کارنامه

اطلاعات مربوط به نتایج داوطلب را نشان می‌دهد. این بخش شامل ستون‌های زیر است:

  • ترتیب علاقه داوطلب برای کد رشته‌های انتخابی
  • کد رشته‌های انتخابی داوطلب
  • رتبه داوطلب در هر کد رشته
  • آخرین رتبه قبولی در هر کد رشته
  • نتیجه داوطلب در هر کد رشته

∇ ستون ترتیب علاقه

رشته محل های انتخابی داوطلب در فرم انتخاب رشته کارشناسی ارشد در این ستون با ترتیب اولویت بندی نمایش داده شده است.

∇ ستون کد رشته انتخابی

اطلاعات مربوط به کد رشته محل‌های انتخابی داوطلب در این ستون درج شده است.

∇ ستون رتبه داوطلب

رتبه مندرج در این ستون، رتبه داوطلب در میان تمام داوطلبانی است که این رشته محل را انتخاب کرده اند. این رتبه با مقایسه کارنامه اولیه تمام داوطلبان با یکدیگر محاسبه می شود. در محاسبه رتبه، سهمیه نیز در نظر گرفته می شود. به این ترتیب، داوطلبان هر سهمیه با داوطلبان دارای سهمیه مشابه خود مقایسه می شوند.

∇ ستون آخرین رتبه قبولی

رتبه آخرین نفری که در هر رشته محل و سهمیه پذیرفته شده است، با توجه به ظرفیت پذیرش آن رشته محل محاسبه شده و در این ستون درج می شود.

∇ ستون نتیجه

در این ستون، انتخاب‌های شما بر اساس علاقه بررسی می‌شود. اگر رتبه شما در یک رشته محل از رتبه آخرین نفر قبولی آن رشته محل کمتر باشد، در آن رشته محل پذیرفته می‌شوید و با علامت * در این ستون نشان داده می‌شود. اگر در این ستون عددی درج شده باشد، معنای آن در انتهای کارنامه توضیح داده شده است.

به عنوان مثال، در کارنامه بالا، انتخاب‌های داوطلب به ترتیب بررسی شده و رشته محل قبولی وی در انتخاب (بند ۱۷) بوده است.

نحوه اعتراض به کارنامه نهایی ارشد ۱۴۰۲

روش اعتراض به کارنامه سبز کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور است. برای این کار به قسمت پاسخگویی سایت سازمان سنجش مراجعه می کنید (request.sanjesh.org) و پس از ورود به سامانه به قسمت ثبت درخواست مراجعه کرده و گزینه اعتراض به نتایج نهایی ارشد یا عبارت مشابه را انتخاب می کنید. در ادامه در قسمت توضیحات مشکل خود را با نتیجه نهایی شرح می دهید و در نهایت درخواست خود را در سامانه ارسال می کنید.

زمان اعتراض به کارنامه نهایی ارشد ۱۴۰۲

مهلت اعتراض به کارنامه سبز ارشد معمولا چند روز پس از انتشار کارنامه نهایی و در شهریور ماه است و بازه زمانی مشخصی دارد و داوطلبان باید در این بازه زمانی مشخص که از سوی سازمان سنجش اعلام می شود اعتراض خود به کارنامه را ثبت کنند.

من در انتخاب پایین تر قبول شدم آیا می توانم آن را ثبت نام کنم؟

پس از دریافت و مشاهده کارنامه نهایی ۱۴۰۲، یکی از سوالاتی که برای داوطلبان پیش می آید این است که در صورت قبولی در انتخاب پایین تر آیا امکان تغییر کدرشته قبولی و انتقال به قبولی های بعدی وجود دارد؟ به عبارت دیگر در صورت کسب نمره قبولی در انتخاب های بعدی، امکان ثبت نام در آنها برایم وجود دارد؟

در پاسخ باید گفت که  انتقال به رشته محل دیگر در مقطع کارشناسی ارشد تقریبا وجود ندارد و جز در موارد خاص و شرایط ویژه چنین درخواست هایی مورد بررسی قرار نمی گیرد.

اما در یک حالت می توان درخواست خود را با جدیت مطرح کرد و آن هم زمانی است که در انتخاب های خود دچار اشتباه شده باشیم و بخواهیم در قبولی بعدی خود ثبت نام کنیم. در این موارد گاهی خود سازمان سنجش هم به داوطلبان فرصت می دهد تا درخواست بررسی کدرشته قبولی بعدی خود را ارائه کنند ( سال گذشته چنین فرصتی ارائه شد).

موفقیت این درخواست هم بیشتر به این بستگی دارد که بتوانید ثابت کنید که در انتخاب خود اشتباه کرده اید؛ مثلا فرض کنید شما روزانه یک رشته محل را بعد از شبانه آن زده باشید یا مثلا یک کد پیام نور در میان کدرشته های روزانه شما قرار گرفته باشد. درچنین حالت هایی امکان موافقت با درخواست شما زیاد است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۶۳ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
علی هاشمی
شهریور ۲۵, ۱۴۰۲ ۳:۲۴ ب٫ظ

سلام وقت بخیر دوستان
کسی دانشگاه خوارزمی تهران محل تحصیل کرج مجازی قبول شده؟
مهلت ثبتنامش تا کی؟
ممنون از پاسخگویی شما

سید حسین
شهریور ۲۴, ۱۴۰۲ ۳:۰۶ ق٫ظ

کارنامه نهایی:رتبه داوطلب ۱ و آخرین رتبه قبولی ۱
ولی رتبه تو کارنامه اولیه رتبه من ۴ بوده چه طوری میشه؟
من اولویت اول قبول شدم یعنی اون سه نفری که رتبه شون از من بهتر بوده اولویتی غیر از اولویت من داشتن؟
من دانشگاه تهران روزانه قبول شدم
طبق این داده ها اون سه نفری که رتبه شون از من بهتر بوده اولویت اولشون دانشگاهی غیر از دانشگاه تهران بوده.
قابل توجه دوستان :تحلیل کارنامه نهایی باید با رتبه در سهمیه کارنامه اولیه باشد

فاطمه
شهریور ۲۳, ۱۴۰۲ ۸:۴۸ ق٫ظ

خب خودمون میدونستیم اولویت های قبلی رو نیاوردیم. واقعا این چه مسخره بازیه؟ باشه خب اکی جابه جایی و تغییر رشته محل ممنوعه ولی واقعا این کار چه منطقی پشتش بود که کارنامه سبز بیاد و فقط بگه که اولویت های قبلی رو نیاوردی 😐

پروین
شهریور ۲۳, ۱۴۰۲ ۲:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

دقیقاااااا سوال منم همینه!!!!!

هستی
شهریور ۲۲, ۱۴۰۲ ۴:۲۴ ب٫ظ

سلام وقت بخیر
دوستان نحوه دریافت دانشنامه کارشناسی واسه ثبتام ارشدچطور هس؟
یعنی مستقیم بریم دانشگاهی ک تو اون کارشناسی خوندیم،به ما میدن؟
باتشکر

علی
شهریور ۲۳, ۱۴۰۲ ۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  هستی

نه باید از طریق سایت بگیرید

هستی
شهریور ۲۳, ۱۴۰۲ ۱۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  علی

کدام سایت؟
ممنون

رها
شهریور ۲۲, ۱۴۰۲ ۱:۰۰ ب٫ظ

واقعا مسخره اش رو درآوردن، به شعور مردم توهین کردن با این کار، خب هدفشون از انتشار کارنامه به اصطلاح سبز چی بوده!!!!!

سا
شهریور ۲۲, ۱۴۰۲ ۱:۲۵ ق٫ظ

این چه مسخره بازیه سازمان سنجش انجام داده اولویت اول قبول شدم بقیه اولویتا رو نشون نمیده چه لزومی بود اینطوری کنن

مهدی
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۱۱:۰۷ ب٫ظ

مسخره شو در اوردن
سیستم سازمان سنجش روز به روز بدتر میشه
این چه کارنامه سبزیه
خودمون میدونستیم اولویت قبلی هارو قبول نشدیم

محمد۲۷
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۱۰:۴۲ ب٫ظ

دوستان یه سوال دارم اگر کسانی اطلاع دارندلطفا جواب بدند من امسال ارشد یه دانشگاه دولتی قبول شدم والان گفته باید ثبت نام الکترونیکی بکنی ومنم اینکارو کردم و بعدش گفت مدارک ثبتنام رو مثل دانشنامه کارشناشی و یه سری فرم های دیگه رو باید با پست پیشتاز برامون بفرستی و من فعلا اینکار رو نکردم و این کار از یکشنبه تا چهارشنبه وقت داره ومن چهارشنبه مصاحبه دارم و نمیرسم که پست کنم حالا سوالم از شما عزیزان اینه که آیا تمدید میشه این مهلت برای ارسال مدارک یانه چون گفته اگه تا این مهلت نفرستید به منزله ی انصراف است اگر کسی امسال ارشد قبول شده ومیدونه چجوریاس بگه اگر اطلاعی دارید ممنون میشم

رویا
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۱۰:۳۰ ب٫ظ

این دیگه چطور کارنامه سبزیه مردم رو مسخره کردن واقعا ک

مهدی
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۱۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  رویا

همیییین
الان دقیقا این کارنامه چه کاربردی داره!!!!

علی
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۹:۵۷ ب٫ظ

اشتباه نکردن کاملا عامدانه امسال کارنامه سبز را تا کد رشته محل قبولی اعلام کردند صرفا به درد بایگانی میخوره هیچ کاربردی دیگه نداره،بالای صفحه کارنامه سبز زده تغییر رشته بنا به ماده ۱۶ ممنوع است.

علی
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۱۰:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی

خب باشه آقا بده ببینیم چی به چیه؟ طبق اون ماده جدیده قول میدیم جایی نریم:)

علی
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۹:۱۶ ب٫ظ

چه اشتباه مضحکی!
کارنامه سبز واسه بررسی اولویت‌های بعدیه ولی مسئولین سنجش در اشتباهی مهلک اولویت‌های قبلیو بررسی کردن. سازمان سنجش باید پاسخگو باشه بابت این کار

مهدیار
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۸:۴۹ ب٫ظ

هرسال بدتر از سال قبل
این چه وضعیه چه ارزشی داره این کارنامه ناقص؟؟

Faeze
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۸:۳۳ ب٫ظ

اصلا کارنامه سبز یه جوریه‌امسال
من اولویت ۲۷ قبول شدم. داخل کارنامه سبز باید انتخابا بعد بزنه که چیا میتونستم قبول بشم
ولی اومده انتخابا قبل ۲۷ زده😕
بعد زده اولویت ۲۰ قبول میشدی. رتبم با نفر اخر که قبول شده علامه طباطبایی یکیه
خب چرا با وجود یکی بودن رتبه باید اون قبول کنن،ولی من قبول نکنن بیان اولویت پایین تر قبول بشم!😐😐😐

میلاد
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۷:۴۳ ب٫ظ

سلام من انتخاب اولم رو قبول شدم الان تو کارنامه نهایی فقط رتبه داوطلب و آخرین رتبه قبولی رو زدن دیگه بقیه اولویت ها رو تو کارنامه نشون نمیدن دلیلش چیه ؟

زهرا
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۸:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

واسه منم همینه داستان چیه؟ ما که میدونیم خودمون چی قبول شدیم بقیه انتخابا چرا بررسی نشدن؟

آریا
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۷:۲۹ ب٫ظ

بچه ها کسی میتونه تحلیل کنه کارنامه شو؟ من نمیفهمم این چی میگه اصلا

رضا
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۷:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  آریا

🤣🤣🤣
متاسفانه منم درگیر تحلیلم. آخرین رتبه قبولی و رتبه من یکیه. ولی کلا سهمیه رشته این همه نیست. داستان چیه؟

آریا
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۷:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

به نظرم اینطوریه: مثلا اگه ۲۰۰۰ نفر سر این ۵ تا صندلی با هم رقابت کردن و این محل و رشته انتخابشون بوده، شما که رتبه ات توی این رقابت مثلا ۷۰ بوده آخرین نفری بودی که صندلی بهت رسیده، ۴ نفر دیگه رتبه شون تو این رقابت زیر ۷۰ بوده.

یگانه
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۷:۰۳ ب٫ظ

سازمان سنجش ضربه نهاییش رو هم به داوطلبای ارشد ۱۴۰۰ زد.
این الآن اسمش کارنامه سبزه!

یگانه
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۷:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  یگانه

۱۴۰۲

علی
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۶:۵۹ ب٫ظ

اینا با این کارنامه عملا نمیخواستند کسی دیگه اعتراضی کنه ،عملا کارنامه سبز کارکرد سالهای قبلشو از دست داد

نفیسه
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۶:۵۷ ب٫ظ

دوستان من الویتِ ۸ رو قبول شدم ، تو کارنامه تا الویت ۸ رو زده !!! خب اینو ک خودم میدونستم قبلیارو قبول نشدم !! بعدیارو برا شماهم نزده !؟!؟ از ۸ به بعدو اصلا نزده همونکه من میخاستم ببینم

یونس
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۱۰:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  نفیسه

واسه همه فک کنم اینجوریه. اون بالاشم گفتن طبق ماده فلان دیگه نمیتونید تو ارشد انتقالی بگیرید:))

سامان
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۶:۳۶ ب٫ظ

مرداد پارسال یهویی آقای پورعباس اعلام کرد کنکور اسفند برگزار میشه و به دروغ کرونا متوسل شد. اون از نتیجه ای که شش ماه طول کشید اعلام کنند. اینم از کارنامه ای که ناقصه و به هیچ دردی نمیخوره. به نظر شما این تنبل ها چرا باید توی این سازمان بمونن؟

رضا
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۶:۳۱ ب٫ظ

سلام و وقت بخیر. سهمیه ثبت نامی و نهایی من آزاد هست ولی سهمیه قبولی رو زده ۲۵ درصد ایثارگران. چرا؟ کسی میدونه چرا اینجوری زده؟

سامان
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۶:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

از سازمان تنبل شاه عباس (پورعباس) و شرکا هیچی بعید نیست.

رضا
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۶:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

عه واسه منم همینطوریه دقیقن
فک کنم این کارنامه هه اشتباهه کلن
….نقص فنی یا همچین چیزی مثلن.

رضا
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۷:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

اقا رضا آخرین رتبه قبولی و رتبه خودت چنده؟

رضا
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۸:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

نوشته
اخرین رتبه قبولی ۱۷
رتبه داوطلب ۱۴
ولی اون سهمیه که نوشته عجیبه من اصلن سهمیه ای نداشتم. سهمیه ازاد بودم

رضا
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۸:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

من رفتم تو سایتا یه سری مطالب خوندم. سهمیه ۵ درصد و ۲۵ درصد اینجوریه که تراز اون شخص حداقل باید ۷۰ درصد نفر اخر قبولی با سهمیه آزاد در اون رشته باشه. تا توی سهمیه خودش بررسی بشه ک آیا میتونه قبول بشه یا نه. اگه اون امتیاز رو نیاره نمیتونه اون رشته قبول بشه. جاش خالی میمونه و به سهمیه آزاد میرسه😅

رضا
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۹:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

اهان یعنی اون سهمیه ایه نتونسته تراز کافی رو بیاره جاشو دادن به من؟؟ 😁😁

رضا
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۹:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

یا کسی با اون سهمیه نبوده یا اینکه بوده و نتونسته شرایطی ک گفتم رو بیاره

رضا
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۸:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

توی دفترچه انتخاب رشته، رشته ای ک قبول شدی رو چند نفر ظرفیت داشت؟

رضا
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۸:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

فکر میکنم ۶ نفر بودش.
یعنی الان واسه پذیرش من مشکل پیش میاد؟‌ چون من تو ثبت نام اطلاعاتمو کاملن درست وارد کردم .

رضا
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۹:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

رشتت چیه آقا رضا؟

رضا
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۹:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

نه. مشکلی پیش نمیاد برای قبولیت. اوکیه

سید حسین
شهریور ۲۳, ۱۴۰۲ ۴:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

سهمیه مازاد سهمیه ۲۵٪ قبول شدید

مصطفی
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۶:۳۱ ب٫ظ

سلام دوستان یه سوال : رتبه دوطلب برای من ۷ شده اما آخرین رتبه قبولی رو زده ۶۱ در حالی که کلا رقابت روی ۲۰ تا صندلی بوده خواهشا کسی میدونه راهنمایی کنه من صندلی چندم رو کسب کردم ؟

Mehrab
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۶:۲۹ ب٫ظ

چرا بقیه انتخاب ها نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الان این کارنامه به درد کسی نمیخوره

ستاره
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۶:۲۴ ب٫ظ

من مردود شدم ولی می‌خواستم ببینم رتبه‌ام با توجه به آزمون عملی چقدر تغییر کرده و در بین بقیه چند بوده.
الان فقط نمره آزمون عملی رو برای من زدن و دیگه رتبه‌ای نیست.
خیلی عجیبه!

رضا
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۶:۱۹ ب٫ظ

عجیبه من اولویت دوم قبول شدم و اولویت های پایین تر رو اصلن نزده… خب به چه دردی میخوره؟؟؟ من میخواستم ببینم وضعیت اولویت ۳ و ۴ چی بوده )احتمالن اونجا هم قبول میشدم(
🤣🤣🤣 چه کاریع اخه

متین
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۶:۱۳ ب٫ظ

عجیبه
فقط اولویت قبول شده رو زده که :/

.
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۶:۰۶ ب٫ظ

این کارنامه دادن انقدر طول کشیدن نمیخاست یه روزه میشه داد

وحید
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۵:۵۸ ب٫ظ

این چه وضع کارنامست! قبلا وضعیت آخرین رتبه قبولی در همه رشته های انتخابی رو میزدن، الان فقط تا اون انتخابی که قبول شدیم رو زدن!

ح.ه
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۵:۳۸ ب٫ظ

پس چیشد این کارنامه

کیان
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۵:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  ح.ه

منتشرشد ولی این دیگه چه مدلیه!!

آریا
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۱۲:۱۵ ب٫ظ

سلام، قرار هست منتشر بشه؟ و اگه منشر شد میشه انتخاب کرد؟

ح.ه
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۱۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  آریا

معلوم نی هیچی معلوم نی فقط ما دانشجوهای بدبختیم که باید بسوزیم تا یه جواب بدن

هانا
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  آریا

طبق اعلام سازمان سنجش حداکثر تا ۲۱ م باید منتشر شه. مگه این که بخوان تاخیر بندازن.

کیان
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۱۲:۰۳ ب٫ظ

۲۱ام شد ولی همچنان کارنامه ای سبز نشد!!

ح.ه
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۱۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  کیان

فک کنم اب و کود بهش ندادن که سبز نشده😔

یونس
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۱۰:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  ح.ه

:))))

ح.ه
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۷:۴۲ ق٫ظ

سلام کارنامه سبز کی میاد؟

هانا
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  ح.ه

سازمان سنجش گفته بود تا ۲۱ م منتشر میشه. زودتر که منتشر نشد هیچ، کم کم داره دیر هم میشه.

مهدیار
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۱:۵۱ ق٫ظ

باسلام
امسال از طریق کارنامه سبز میشه درخواست اولویت بعدی رو بدیم؟

هانا
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهدیار

توی ارشد درخواست اولویت بعدی در حالت عادی وجود نداره، مگه بتونی نشون بدی که اشتباهی رخ داده. البته فعلا که چیزی در این باره نگفتن. احتمالا تو اطلاعیه همراه کارنامه نهایی یه اطلاعاتی بدن.

محمدعلی
شهریور ۲۰, ۱۴۰۲ ۱۱:۱۰ ب٫ظ

سلام وقتتون بخیر
من در کنکور ارشد ۱۴۰۲ دارای سهمیه شاگرد اولی هستم آیا کارنامه سبز نشون میده قبولی من با کدام سهمیه بوده.؟

ممنون میشم جواب بدین.

هانا
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمدعلی

تو کارنامه نهایی مشخصه که با چه سهمیه ای قبول شدی