اعلام نتایج آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد دانشگاه قرآن و حدیث ۱۴۰۲

نتایج آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد طلاب دانشگاه قرآن و حدیث ۱۴۰۲ اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، متن اطلاعیه این دانشگاه درخصوص نتایج آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد طلاب دانشگاه قرآن و حدیث سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به شرح زیر است:

اطلاعات و توضیحات لازم

۱. جدول شماره یک مشتمل بر عناوین رشته محل ها، ظرفیت پذیرش در مجموع دو آزمون اختصاصی و سراسری، وضعیت تعداد داوطلبان دارنده حداقل نمرۀ علمی آزمون وضعیت، و شرایط اجرای رشته محل ها است.

۲. جدول شماره دو مشتمل بر اسامی داوطلبان حاضر در آزمون [بر اساس ترتیب حروف الفبا] دارای حداقل نمرۀ علمی در یکی از اولویتهای انتخابی با درج نتیجه قبولی اولیه [اصلی یا ذخیره] و وضعیت و شرایط آزمون است و در حال حاضر صرفاً جهت اطلاع رسانی به داوطلبان منتشر شده است.

۳. در صورت فراهم بودن امکان پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت اطلاعیه های مرتبط با شرایط کف نمرۀ علمی لازم و کدرشته محل های قابل پذیرش در نیمه دوم مهر به نحو مقتضی به اطلاع مابقی داوطلبان خواهد رسید تا در صورت تمایل طبق ضوابط اقدام به انتخاب رشته مجدد نمایند.

۴. در کدرشته محل واحد اصفهان که دارای مصاحبه ورودی بوده است پذیرش نهایی داوطلبان براساس ۵۰٪ نمره کل آزمون کتبی (عمومی و اختصاصی) در مرحله اول و ۵۰٪ نمره امتیازات مصاحبه در مرحلهٔ دوم صورت گرفته است.

۵. در کدرشته محل هایی که علاوه بر «قبول مشروط» «قبول مشروط ذخیره» نیز اعلام شده است؛ در صورت عدم مراجعه نفرات قبولی و یا هرگونه اشکال و مغایرت در مدارک ارائه شده توسط آنان در هنگام ثبت نام؛ به ترتیب نفرات «قبول مشروط ذخیره» جایگزین خواهند شد. بدیهی است ثبت نام نهایی، پس از طی مراحل تأیید صلاحیت عمومی از سوی هیأت مرکزی گزینش دانشجوی سازمان سنجش آموزش کشور قطعیت پیدا خواهد کرد.

۶. پذیرش شدگان با لحاظ سهمیه ایثارگری ملزم به ارائه مستندات معتبر سهمیه مورد درخواست در هنگام ثبت نام هستند، در غیر این صورت پذیرش آنان لغو و نفرات بعدی جایگزین خواهند شد.

۷. اطلاعیه های تکمیلی ،تاریخ نحوه و مراحل ثبت نام نیمۀ شهریور منتشر خواهد شد.

جدول 1 رشته های آزمون اختصاصی دانشگاه قرآن و حدیث

جدول اسامی آزمون اختصاصی دانشگاه قرآن و حدیث

جدول 2-2 آزمون اختصاصی دانشگاه قرآن و حدیث

ادامه جدول 2 آزمون اختصاصس دانشگاه قرآن و حدیث

جدول 2-4 ادامه اسامی آزمون اختصاصی دانشگاه قرآن و حدیث

جدول 2-5 بخش آخر اسامی آزمون اختصاصی دانشگاه قرآن و حدیث

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات