اعلام اسامی پذیرفته شدگان ارشد بدون کنکور دانشگاه شهید رجایی ۱۴۰۲

فهرست اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی ۱۴۰۲ اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، اداره امور دانشجویان استعدادهای درخشان و ارتباط با مدارس این دانشگاه، اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد بدون ازمون دانشگاه شهید رجایی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ (استعدادهای درخشان فرهنگیان) را به شرح زیر اعلام کرد:

 

– لیست نهایی اعلام شده در سایت سازمان سنجش بارگذاری میشود. در این لیست نفراتی که انصراف داده اند، حذف شده‌اند و نفرات بعدی جایگزین شده اند. چنانچه داوطلبی، به دلیل پذیرش از طریق کنکور کارشناسی ارشد در سایر دانشگاهها، قصد انصراف از ثبت نام در رشته-گرایش قبول شده در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را دارد، تا تاریخ ۱۴۰۲/۶/۲۰ انصراف خود را با ذکر نام و نام خانوادگی و کد ملی به آدرس talents@sru.ac.ir ایمیل نماید تا نفرات بعدی جایگزین شوند.

– شایان ذکر است که گزینش صلاحیت های عمومی  کارشناسی ارشد بدون کنکور توسط سازمان سنجش هنوز صورت نگرفته است و پس از ثبت نام داوطلبان، لازم است فرم هایی در این خصوص توسط داوطلب تکمیل شود و نتایج گزینش معمولا در پاییز سال جاری از سوی سازمان سنجش به دانشگاه اعلام خواهد شد.

– تاریخ ثبت نام متعاقباً از طریق وبسایت دانشگاه اعلام خواهد شد. لذا از تماس تلفنی در این خصوص جدا اجتناب بفرمایید.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات