افزایش ۱۰ درصدی ظرفیت پذیرش ارشد دانشگاه تربیت مدرس در سال آینده

شورای دانشگاه تربیت مدرس افزایش ۱۰ درصدی ظرفیت پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد روزانه و پردیس ۱۴۰۳ را تصویب کرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست شورای دانشگاه با حضور رییس، معاونان، روسای دانشکده ها، پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی، در سالن شهید چمران برگزار شد.

در این جلسه رییس دانشگاه از روسای دانشکده‌ها خواست دلایل و شاخص‌های ارائه شده از سوی مدیران گروه‌ها در خصوص افزایش ظرفیت را به دقت بررسی کنند و با توجه به نسبت تعداد دانشجویان به تعداد اعضای هیات علمی و متناسب با هر رشته، ظرفیت پیشنهادی را اعلام کند.

دانشجو تصریح کرد: با بررسی موضوع ظرفیت پذیرش دانشجو در سال ۱۴۰۳ در هیات رییسه دانشگاه، پیشنهاد شد در کارشناسی ارشد تا ۱۰ درصد و در دکتری نیز تا ۲۰ درصد افزایش دانشجو در دوره روزانه و پردیس داشته باشیم.

دکتر دانشجو افزود: سیاست کلی دانشگاه بر افزایش تعداد دانشجو نیست و افزایش کیفیت آموزش و کیفیت فارغ التحصیلان برای ما حائز اهیمت است و با توجه به اینکه تعدادی از دانشجویان سنواتی، فارغ التحصیل شدند و نیز به روز شدن برخی تجهیزات آزمایشگاهی و همچنین توجه به بازار کار، میزان افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در نظر گرفته شده است.

در ادامه مقرر شد روسای دانشکده‌ها میزان ظرفیت پیشنهادی پذیرش دانشجو را پس از بررسی اعلام کنند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات