پارسه
نوگام
کیهان روان
عالم زاده

بروزرسانی منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳

منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت 99

منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ بروزرسانی شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بنا بر اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، منابع آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ را می‌توانید از لینک زیر دریافت کنید.

 

به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون می‌رساند با عنایت به اعلام دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه پزشکی تغییراتی به شرح زیر صورت گرفته است.

لازم به ذکر است بر همین مبنا منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ مجدد به‌روزرسانی گردید:

۱- منابع درس میکروب‌شناسی در مجموعه علوم آزمایشگاهی ۱.۲، ۳تغییر یافت.

۲- منابع رشته آموزش هوشبری تغییر یافت.

 

داوطلبان عزیز آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی:

لیست منابعی که در پیش رو دارید به منظور راهنمایی و هدایت شما جهت آماده شدن برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراهم شده است.

در این خصوص توجه شما را به نکات زیر جلب می‌نمائیم:

۱- با توجه به اینکه آزمون کارشناسی ارشد، رقابتی برای سنجش و انتخاب آماده ترین و شایسته ترین افراد از لحاظ علمی برای ادامه تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی می باشد، و محدود نمودن این رقابت به تعداد محدودی منبع مشخص فاقد توجیه علمی و منطقی می‌باشد، لذا معرفی منابع به معنی انحصار و محدودیت آزمون به این منابع نبوده و داوطلبان برای توفیق بیشتر در آزمون ورودی بایستی مطالعات گسترده و متنوع تری را در زمینه های مربوطه داشته و به سطح مناسبی از احاطه و تسلط دست یابند.

۲- در مورد کلیه منابع اعلام شده آخرین چاپ منبع یا ترجمه آن بایستی مورد استفاده قرار گیرد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات