پارسه
نوگام
همپا
کیهان روان
عالم زاده

افزایش ۶۰ درصدی هزینه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

هزینه ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳ با افزایشی ۶۰ درصدی به ۳۶۸ هزار تومان به ازای هر رشته انتخابی رسید.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ منحصراً بصورت اینترنتی انجام می‌شود، متقاضیان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور و انتخاب گزینه خرید «سریال ثبت‌نام» آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ و پرداخت مبلغ ۳/۶۸۰/۰۰۰ (سه میلیون و ششصد و هشتاد هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون یک مجموعه امتحانی، اقدام کنند.

  • افرادی که متقاضی شرکت در مجموعه امتحانی اول و دوم (اصلی و شناور) هستند باید دو شماره سریال اعتباری تهیه کرده باشند (یک «سریال ثبت‌نام» برای مجموعه امتحانی اول و یک «سریال ثبت‌نام» برای مجموعه امتحانی دوم).

  • متقاضیانی که علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی هستند، در صورت مجاز به انتخاب رشته بودن، لازم است در زمان انتخاب رشته (دهه دوم خرداد ماه سال ۱۴۰۳) نسبت به اعلام علاقه‌مندی خود اقدام کنند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات