فراخوان بورسیه تحصیلی کارشناسی ارشد مجارستان و چین ۲۰۲۴

فراخوان بورسیه تحصیلی دولت مجارستان و کشور چین در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری برای سال ۲۰۲۴-۲۰۲۵ منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، به نقل از سازمان امور دانشجویان، طبق اعلام اداره کل بورس و اعزام دانشجویان، فراخوان بورسیه تحصیلی دولت مجارستان و کشور چین در رشته‌های متنوع در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری برای سال ۲۰۲۴-۲۰۲۵ منتشر شده است.

علاقه مندان برای ثبت نام بورس دولت مجارستان به آدرس www.stipendiumhungaricum.hu و برای ثبت نام بورس کشور چین از طریق سامانه سجاد به آدرس Portal.saorg.ir مراجعه کنند.

بورسیه تحصیلی کارشناسی ارشد مجارستان و چین ۲۰۲۳

شرایط بورس دکتری چین ۲۰۲۴

پیرو مذاکره رایزن محترم علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور چین با مرکز ملی علوم و فنانوری نانو وابسته به آکادمی علوم چین درباره تخصیص ظرفیت جذب دانشجوی تحصیلات تکمیلی، مرکز فوق آمادگی خود را برای جذب تعداد ۵ نفر دانشجوی ایرانی در مقطع دکترای تخصصی و ۱۰ نفر دانشجوی ایرانی در مقطع کارشناسی‌ ارشد اعلام نموده است.

لازم به توضیح است بر اساس امتیاز مکتسبه توسط متقاضی، یکی از انواع بورس‌های دولتی CSC ،ANSO و یا بورس آکادمی علوم چین برای ایشان در نظر گرفته خواهد شد.

به پیوست فایل‌های معرفی مرکز، لیست اساتید راهنمای تحصیلات تکمیلی و دفترچه راهنمای پذیرش مرکز خدمتتان ارسال می‌گردد.

نحوه و زمان درخواست بورس کارشناسی ارشد چین

نحوه ثبت نام اولیه در سامانه جامع اموردانشجویان (سجاد): داوطلبان پس از ورود از منوی خدمات، اداره کل بورس، فرم بورس دولت های خارجی را تکمیل و ارسال نمایید. (https://portal.saorg.ir)

  • مهلت ثبت نام: تا ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲

بورس تحصیلی کارشناسی ارشد کشور چین ۲۰۲۴

تسهیلات بورس‌ تحصیلی چین ۲۰۲۴

بورس کارشناسی ارشد چین ۲۰۲۴

تسهیلات بورس‌ تحصیلی چین 2024

توضیح: این حقوق برای زندگی مجردی در خوابگاه در تمام شهرهای چین مناسب است. ولی برای زندگی متاهلی با توجه به اینکه در اکثر مواقع دانشجو لازم است در بیرون از خوابگاه زندگی کند، هزینه مسکن در شهرهای بزرگ مثل پکن، شانگهای و گوانگجو خیلی زیاد است.

بطور کلی متوسط هزینه زندگی در شهرهای مختلف چین خیلی تفاوت معناداری با همدیگر ندارند. ولی هزینه اجاره آپارتمان کوچک در مناطق مرکزی شهرهای بزرگ (پکن، شانگهای و گوانگجو) حدود ۴۵۰۰ تا ۶۰۰۰ یوآن و برای مناطق غیر مرکزی شهرهای بزرگ (پکن، شانگهای و گوانگجو) تقریبا ۲۵۰۰ تا ۴۰۰۰ یوآن می باشد. این در حالیست که در شهرهایی مثل هانگژو، نانجینگ، هیفی، شیان، چنگدو و دیگر مراکز استانها هزینه مسکن تقریباً نصف هزینه مسکن در شهرهای بزرگ است و توصیه می شود دانشجویان متاهل برای پذیرش در دانشگاه‌های عالی که در شهرهای مختلف چین وجود دارند اقدام کنند.

همچنین، برای کسب اطلاعات درخصوص فراخوان بورس‌ دکتری سازمان‌ همکاری فضایی آسیا اقیانوسیه کشور چین در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری برای سال ۲۰۲۴-۲۰۲۵ کلیک کنید.

شرایط بورس کارشناسی ارشد مجارستان ۲۰۲۴

  • متقاضیان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد می‌توانند در این فراخوان شرکت نمایند.
  • معاف از شهریه، بیمه درمانی، خوابگاه
  • کمک هزینه کارشناسی ارشد حدود ۱۴۰ یورو در ماه
  • کمک هزینه دکترا ۴۶۰ یورو

نحوه و زمان درخواست بورس ارشد مجارستان

برای ثبت نام باید در دو سامانه (سازمان امور دانشجویان و بنیاد بورس مجارستان) ثبت نام و ثبت درخواست انجام پذیرد.

  • مهلت ثبت درخواست: تا ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲

شرایط بورس کارشناسی ارشد مجارستان ۲۰۲۳

 

متقاضیان برای اطلاع از فراخوان بورس به آدرس Scholarship.saorg.ir و جهت ثبت‌نام اولیه و ثبت درخواست به آدرس Portal.saorg.ir مراجعه کنند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات