ثبت‌نام‌ بیش از ۲۰۰ هزار نفر در آزمون ارشد ۱۴۰۳ تا دوازدهم آبان

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از ۲۰۰ هزار داوطلب تاکنون، در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ خبر داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، دکتر علیرضا کریمیان با اشاره به اینکه ثبت نام در آزمون مذکور از روز یکشنبه ۷ آبان ماه آغاز شده و تا شنبه شب ۱۳ آبان ماه ادامه دارد گفت: داوطلبان علاقه‌مند می‌توانند همزمان با برگزاری امتحانات آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳، در اولین مرحله دوره بیست و نهمین آزمون المپیاد علمی- دانشجویی کشور بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام در این آزمون شرکت نمایند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: داوطلبان لازم است در زمان ثبت‌نام، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه ثبت‌نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ را دارا باشند چرا که مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده بر عهده شخص داوطلب است.

دکتر کریمیان یادآور شد: ثبت‌نام داوطلبان فقط زمانی تکمیل شده است که، در انتهای مراحل ثبت نام، شماره پرونده ۷ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت کرده و در پایان لازم است از صفحه ثبت نام نهایی پرینت تهیه کنند.

مشاور رئیس سازمان سنجش تاکید کرد: هرساله تعدادی از متقاضیان در درج معدل در زمان ثبت‌نام دقت لازم را ندارند و بعد از قبولی در دانشگاه، متاسفانه به دلیل مغایرت معدل، قبولی آن‌ها لغو می‌شود. لذا باید داوطلبان در درج معدل خود دقت کنند و حتی اگر ثبت‌نام آن‌ها توسط خودشان انجام نشده با مشاهده پرینت ثبت نام موارد درج شده در آن را به دقت بررسی کرده و در صورت لزوم نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدام نمایند

گفتنی است، زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳  روز جمعه ۴ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص ثبت‌ نام کنکور ارشد ۱۴۰۳ کلیک کنید.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۳ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
Evonax
آبان ۱۳, ۱۴۰۲ ۷:۲۵ ب٫ظ

درس خواندن = اسنپ

زهرا
آبان ۱۳, ۱۴۰۲ ۶:۵۵ ب٫ظ

همش داره آمار میده مشکوک شده
مدیریت رسانه اس می خواد فکر کنیم از غافله جا موندیم

مهندس رتبه یک برق
آبان ۱۳, ۱۴۰۲ ۵:۲۳ ب٫ظ

به عبارتی میشه ۱۸ میلیارد تومان درسته؟