انتشار اطلاعیه کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه زنجان ۱۴۰۳

جزئیات پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور استعداد درخشان سال ۱۴۰۳ دانشگاه زنجان اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دانشگاه زنجان بر اساس آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان از میان دانشجویان کارشناسی ورودی نیمسال اول ۱۳۹۹ که در ۸ نیمسال فارغ‌التحصیل می‌شوند، دانشجویان کارشناسی ورودی ۱۴۰۰ که در شش نیمسال فارغ‌التحصیل میشوند و دانشجویان دو رشته‌ای ورودی ۱۳۹۸ که در ۱۰ نیمسال فارغ‌التحصیل می‌شوند تعداد محدودی را بدون آزمون جهت ورود به دوره‌های کارشناسی ارشد می‌پذیرد.

توجه: پذیرش نهایی متقاضیان منوط به تایید سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون ۱۴۰۳ دانشگاه زنجان

متقاضیان میبایست درخواست خود را به‌صورت الکترونیکی به همراه مدارک لازم از طریق اتصال به سامانه گلستان به آدرس: golestan.znu.ac.ir ارسال نمایند (راهنمای ثبت نام).

بازه زمانی دریافت درخواست از روز ۱۴۰۲/۰۹/۰۴ تا روز ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ خواهد بود.

مطابق اطلاعیه جدید دانشگاه زنجان، بازه زمانی دریافت درخواست از روز ۱۴۰۲/۱۱/۰۷ تا روز ۱۴۰۲/۱۱/۲۲ خواهد بود. 

قابل توجه است که درخواست‌های دریافتی به غیر از درگاه مشخص شده بررسی نخواهند شد.

شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه زنجان

۱- دارا بودن صلاحیت‌های عمومی داوطلبان.

۲- گذراندن حداقل سه چهارم از واحدهای دوره کارشناسی تا پایان نیمسال ششم تحصیلی و فارغ‌التحصیلی حداکثر تا هشت نیمسال.

۳- برای دانشجویانی که در دوره کارشناسی پیوسته خود در دوره‌های فرعی (گذراندن واحدهای درسی مازاد از سایر رشته‌ها) شرکت کرده‌اند، مدت مجاز حداکثر نه نیمسال تحصیلی است.

۴- برای دانشجویان مهمان، انتقالی یا تغییر رشته، مدت مجاز از ورود به رشته یا دانشگاه اول تا دانش‌آموختگی از رشته یا دانشگاه دوم، حداکثر ۸ نیمسال است و مقایسه متقاضیان برای رتبه‌بندی و تعیین بیست درصد برتر با دانشجویان دانشگاهی انجام می‌شود که بیشترین واحد درسی خود را با آن‌ها گذرانده‌اند.

مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد استعداد درخشان ۱۴۰۳ دانشگاه زنجان

۱. تکمیل اطلاعات درخواستی در سامانه گلستان.

۲. بارگذاری تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی.

۳. تصویر گواهی (بیست درصد برتر در شش نیمسال) تایید شده توسط دانشگاه محل تحصیل کارشناسی (فرم شماره ۱ برای دانشجویان دانشگاه زنجان ((فرم تایید شده توسط دفتر استعدادهای درخشان)) و فرم شماره ۲ برای دانشجویان سایر دانشگاه‌ها ((فرم باید به صورت تایپ شده و کامل در سربرگ دانشگاه مبدا باشد))

۴- آخرین کارنامه تحصیلی (ریزنمرات تا پایان نیمسال ششم) برای سایر دانشگاه‌ها.

۵- واریز مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰ ریال (یکصد هزار تومان) به حساب درآمدهای اختصاصی دانشگاه زنجان از طریق سامانه گلستان (قابل ذکر است مبلغ واریزی به هیچ وجه قابل استرداد نیست).

نکات مهم

۱- در صورت احراز مغایرت اطلاعات وارد شده در سامانه با گواهی‌های ارائه شده و وجود هرگونه نقص در تکمیل فرم درخواست (مانند معدل، واحد گذرانده، رتبه و…) پرونده متقاضی از روند بررسی خارج می‌گردد.
زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه زنجان

۲- در بررسی مدارک داوطلب سایر دانشگاه‌ها ضریب همترازی دانشگاه را اعمال خواهد شد.

۳- دانشجویان دانشگاه زنجان که بیشترین واحدهای خود را در سایر دانشگاه‌ها به صورت مهمان گذرانده باشند مانند دانشجویان سایر دانشگاه‌ها خواهند بود. (ضریب همترازی دانشگاه مربوطه اعمال می‌شود).

۴- دانشجویان مقطع کارشناسی ناپیوسته طبق آیین‌نامه مجاز به شرکت در این فراخوان نیستند.

۵- فرم‌ها بایستی به صورت تایپ شده، کامل و بدون خط‌خوردگی باشد و دانشجویان سایر دانشگاه‌ها باید فرم‌ها را در سربرگ دانشگاه مبدا تکمیل نمایند. توجه شود فرم‌هایی که به صورت دستی و یا ناقص تکمیل شود مورد بررسی قرار نمی‌گیرد.

۶- طبق شرایط اختصاصی دانشگاه، پذیرش دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی، پیام نور، تربیت معلم، علمی کاربردی و غیر انتفاعی با تایید و تشخیص گروه آموزشی مربوطه پس از انجام مصاحبه با داوطلبین خواهد بود.

رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون ۱۴۰۳ دانشگاه زنجان

رشته و گرایش‌های دارای پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه زنجان در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ به شرح جدول زیر می‌باشند:

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات