فراخوان کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه ولی عصر رفسنجان ۱۴۰۳

دانشگاه ولی عصر رفسنجان

اطلاعیه دانشگاه ولی عصر رفسنجان درخصوص پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون ۱۴۰۳ منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دانشگاه ولی‌ عصر (عج) رفسنجان در نظر دارد برای مقطع کارشناسی ارشد از طریق آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان از میان واجدین شرایط به صورت روزانه دانشجو بپذیرد.

شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه ولی عصر رفسنجان

۱- گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی تا پایان نیمسال ششم.زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه ولی عصر

۲- دوره تحصیل متقاضی نباید از ۸ نیمسال تجاوز کند.

۳- آخرین مهلت دانش‌آموختگی برای متقاضیان ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ است.

۴- متقاضی جزء بیست درصد برتر دانشجویان هم‌رشته و هم‌ورودی در دانشگاه خود باشد (ارزیابی رتبه داوطلب بر اساس دروس گذرانده تا پایان نیمسال ششم تحصیلی می‌باشد).

۵- ظرفیت پذیرش بدون آزمون حداکثر به اندازه ۴۰ درصد ظرفیت پذیرش با آزمون دوره روزانه، برای هر کد رشته محل تحصیل می‌باشد که دوسوم این ظرفیت به دانش آموختگان دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان و یک سوم باقیمانده به سایر دانشگاه‌ها اختصاص می‌یابد.

۶- برای دانشجویان مهمان، انتقالی یا تغییر رشته مدت مجاز از ورود به رشته یا دانشگاه اول تا دانش‌آموختگی از رشته یا دانشگاه دوم حداکثر ۸ نیمسال است و مقایسه متقاضیان برای رتبه‌بندی و تعیین بیست درصد برتر با دانشجویان دانشگاهی انجام می‌شود که بیشترین واحد درسی خود را با آن‌ها گذرانده‌اند.

۷- برای خانم‌هایی که در دوره کارشناسی پیوسته خود صاحب فرزند شده‌اند و از مرخصی بارداری بدون احتساب در سنوات و با تایید دانشگاه استفاده کرده‌اند، مدت مجاز حداکثر ده نیمسال تحصیلی است.

۸- برای دانشجویانی که براساس برنامه درسی مصوب شورای عالی برنامه‌ریزی آموزشی در مدت نه یا ده نیمسال دانش‌آموخته می‌شوند (به ترتیب) معدل هفت یا هشت نیمسال ایشان با گذراندن سه چهارم واحدهای درسی مصوب بررسی می‌شود.

مراحل و زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون ۱۴۰۳ دانشگاه ولی عصر رفسنجان

بدین منظور دانشجویان برای درخواست پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون باید مراحل زیر را طی نمایند:

۱- ابتدا فرم مربوطه (۲۰ درصد برتر) را دانلود نمایند. ( لینک فرم مربوطه )

۲- قسمت اول فرم مربوط به متقاضی را تکمیل نمایند.

۳- قسمت مربوط به معدل و تعداد واحد گذرانده را با مراجعه به اداره آموزش کل دانشگاه مربوطه به تایید آن اداره برسانند.

۴- ارسال مدارک: به صورت غیر حضوری و از طریق ایمیل education@vru.ac.ir امکان‌پذیر می‌باشد.

ضمناً مهلت اولیه ارائه درخواست تا ۱۴۰۲/۱۰/۱۵ می‌باشد و تاریخ ذکر شده تمدید نمی‌گردد.

مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد استعداد درخشان ۱۴۰۳ دانشگاه ولی عصر رفسنجان

۱- یک قطعه عکس

۲- یک برگ کپی شناسنامه و کارت ملی

۳- فرم درخواست پذیرش بدون آزمون تکمیل شده و تأیید آن توسط مدیر امور آموزشی دانشگاه محل تحصیل

شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشجویان دانشگاه ولی عصر ۱۴۰۲

همچنین دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان در نظر دارد برای مقطع کارشناسی ارشد از طریق آیین‌نامه استعدادهای درخشان بدون آزمون از میان دانشجویان  واجد شرایط  این دانشگاه به صورت روزانه دانشجو بپذیرد.

بدین منظور دانشجویان واجد شرایط که اسامی آنها  اعلام شده است باید به بخش پیشخوان خدمت سامانه گلستان مراجعه کرده و در قسمت بررسی مشکلات آموزشی درخواست خود را با نوع درخواست پذیرش بدون آزمون ثبت کرده و در قسمت شرح درخواست دو رشته گرایش را به ترتیب اولویت درج نمایند.

بدیهی است درخواست‌ها فقط از طریق مسیر مذکور قابل بررسی می‌باشد. ضمناً مهلت اولیه ارائه درخواست‌ها تا ۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۲ می‌باشد و تاریخ ذکر شده تمدید نمی‌گردد.

  • عدم ثبت درخواست در مهلت اعلام شده به منزله انصراف می‌باشد.
ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات