تسهیلات دانشجویان ممتاز کارشناسی ارشد دانشگاه یزد ۱۴۰۲

دانشگاه یزد از دانشجویان مستعد و برتر کارشناسی ارشد این دانشگاه در قالب طرح شهراد حمایت می‌کند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بنا بر اعلام این دانشگاه، مرکز استعدادهای درخشان دانشگاه یزد از دانشجویان مستعد و برتر دانشگاه در قالب طرح شهراد حمایت می‌کند. به کلیه افتخارات و فعالیت‌های ممتازی اعم از موفقیت‌های دوران دانش‌آموزی (نظیر المپیادهای دانش‌آموزی، رتبه کنکور سراسری و معدل دیپلم) و دستاوردهای دوران دانشجویی (مانند المپیادهای دانشجویی، رتبه کنکور در آزمون کارشناسی‌ارشد، کسب رتبه در جشنواره‌های معتبر و سایر فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی) در این طرح امتیاز داده می‌شود که با توجه به آن‌ها متقاضیان مشمول جوایز و تسهیلات مختلف و متعدد می‌گردند که بخشی از آن‌ها عبارتند از:

تسهیلات دانشجویان ممتاز ارشد دانشگاه یزد ۱۴۰۲

الف. جایزه آموزش و فناوری (شامل اعتبار جهت شرکت در دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، کارآفرینی و مهارت افزایی و نیز کمک هزینه شرکت در مسابقات مورد تأیید مرکز)

ب. جایزه پژوهش (شامل اعتبار ارتباطات علمی، اعتبار اجرای پایان‌نامه/رساله، اعتبار عضویت در هسته‌های پژوهشی، اعتبار پژوهش‌یاری و اعتبار شرکت در مجامع معتبر داخلی)

ج. جایزه فرهنگی (شامل کمک هزینه معیشتی، هدیه ازدواج، اعتبار برنامه‌ها و سفرهای زیارتی و گردشگری و کمک هزینه شهریه خوابگاه)

و موارد مختلف دیگر که جهت اطلاع می‌توانید به شیوه‌نامه موجود در آدرس shahrad.yazd.ac.ir مراجعه نمایید.

زمان ثبت درخواست تسهیلات دانشجویان ممتاز کارشناسی ارشد دانشگاه یزد ۱۴۰۲

دانشجویانی که طبق آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان دارای حداقل امتیاز می‌باشند می‌توانند مدارک خود را تا ۲۰ آذرماه ۱۴۰۲ در سامانه فوق بارگذاری کرده تا پس از محاسبه امتیاز توسط کارشناسان این حوزه، به فراخور میزان امتیاز کسب شده، از انواع مختلف تسهیلات فوق بهره‌مند گردند.

توجه: دانشجویانی که در سال‌های قبل در این سامانه ثبت‌نام کرده و از تسهیلات آن استفاده نموده‌اند برای استفاده از امتیازات آن در سال جدید نیاز است در سایت فوق گزینه ارسال کد پیگیری از طریق ایمیل را انتخاب کرده و بعد از دریافت کد پیگیری از طریق گزینه ورود/پیگیری فعالیت‌های ممتازی وارد و اطلاعات را ثبت نمایند. در غیر اینصورت تسهیلات این طرح شامل آن‌ها نخواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات