آغاز ثبت‌ نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳

مرکز سنجش پزشکی

ثبت‌ نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی شروع شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بنا بر اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، ثبت نام این آزمون از امروز ۹ بهمن‌ماه شروع شده و تا ۱۷ بهمن ادامه خواهد داشت.

داوطلبان این آزمون و متقاضیان استعداد درخشان میبایست برای ثبت‌ نام به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir مراجعه کنند.

متقاضیان استعداد درخشان (افرادی که ثبت نام کرده اند و کد رهگیری دارند، و همچنین افرادی که کد رهگیری دریافت نکرده اند) باید از طریق گزینه ثبت نام جدید اقدام نموده و کد رهگیری دریافت کنند.

بنا بر اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، زمان برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ روزهای ۱۰ و ۱۱ خردادماه خواهد بود.

در اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی آمده است:

به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون میرساند، نظر به اینکه در جدول شماره ۸ دفترچه ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ظرفیت پذیرش برخی از رشته محل ها، جابجا درج شده لذا دفترچه مذکور پس از تصحیح مجددا در سامانه به روزرسانی خواهد شد.

در این راستا ثبت نام آزمون نیز فعلا غیر فعال شده و از ساعت ۱۴تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ فعال میگردد. بنابراین زمان ثبت نام نیز تا ساعت ۸ صبح تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ تمدید می شود.

در صورت هر گونه تغییر در روند آزمون، مراتب اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳

رشته ها و منابع آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ را می‌توانید از لینک زیر دریافت کنید.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات