پارسه
نوگام
کیهان روان
عالم زاده

پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه صنعتی سیرجان ۱۴۰۳

پذیرش کارشناسی ارشد اتعداد درخشان دانشگاه صنعتی سیرجان 1403

جزئیات پذیرش دانشجویان ممتاز در دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه صنعتی سیرجان ۱۴۰۳ اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، در راستای اجرای آیین‌نامه تسهیلات آموزشی دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی برای ورود به دوره‌های تحصیلی بالاتر و اجرای آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان، دانشگاه صنعتی سیرجان از بین دانشجویان ممتاز کارشناسی دانشگاه‌های دولتی، پس از بررسی مدارک و انجام مصاحبه، برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴، دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش می‌نماید.

شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه صنعتی سیرجان

شرایط عمومی و اختصاصی پذیرش کارشناسی‌ ارشد بدون آزمون دانشگاه ‌صنعتی سیرجان به شرح زیر می‌باشند:

۱- داوطلبانی که پس از ۶ نیم سال تحصیلی با گذراندن حداقل سه‌چهارم واحدهای درسی، به لحاظ میانگین جزء ۲۰درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند، می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

تبصره ۱: دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته صرفاً دانشگاه صنعتی سیرجان، که تا پایان نیمسال ششم با گذراندن سه‌چهارم کل واحدهای درسی دوره کارشناسی، به لحاظ میانگین کل جزو سی درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود قرار می‌گیرند، نیز می‌توانند در این فراخوان شرکت نمایند. بدیهی است پذیرش نهایی این دانشجویان مشروط به‌عدم تکمیل ظرفیت توسط ده درصد اول می‌باشد.

تبصره ۲: دانشجویان و دانش‌آموختگان دوره‌های نیمه‌حضوری، یادگیری الکترونیکی و پردیس بین‌الملل دانشگاه‌های دولتی و هم‌چنین کلیه دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه‌های آزاد اسلامی، علمی کاربردی، پیام نور، آموزشکده‌های فنی حرفه‌ای، مراکز تربیت دبیر و تربیت‌معلم و سایر مؤسسات و دانشگاه‌های غیردولتی و غیرانتفاعی مجاز به ثبت‌نام نمی‌باشند.

۲- داوطلبان باید حداکثر در مدت هشت نیمسال تحصیلی دانش‌آموخته شده باشند یا دانش‌آموخته شوند.

۳- دانشگاه می‌تواند دانشجویانی را که در مدت ۶ نیمسال فارغ‌التحصیل می‌شوند و به لحاظ میانگین نمره جزوه بیست درصد برتر هم رشته هم ورودی خود باشند، به‌صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش بدون آزمون، در دوره کارشناسی ارشد همان سال پذیرش کند.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون ۱۴۰۳ دانشگاه صنعتی سیرجان

داوطلبان واجد شرایط لازم است از روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ تا پایان روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ نسبت به ارسال اسکن مدارک موردنیاز به شرح زیر در فرمت مناسب اقدام و در قالب یک فایل فشرده (فایل rar) به ایمیل edu@sirjantech.ac.ir ارسال نمایند.

دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان می‌توانند مدارک خود را به آموزش دانشگاه تحویل دهند.

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه صنعتی سیرجان

مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد استعداد درخشان ۱۴۰۳ دانشگاه صنعتی سیرجان

۱. تصویر عکس ۳×۴

۲. تصویر کارت ملی

۳. تصویر صفحه اول شناسنامه

۴. تصویر ریزنمرات کارشناسی به تفکیک نیمسال تحصیلی در یک پَروَنجا با درج مشخصات دانشجو و نوع دوره تحصیلی

۵. تصویر مدرک تحصیلی یا گواهی تحصیلی مقطع کارشناسی پیوسته برای دانش‌آموختگانی که در آن تاریخ فراغت از تحصیل، میانگین کل نمرات و نوع دوره تحصیلی ذکرشده باشد.

۶. تصویر فرم تکمیل‌شده (۱) مربوط به گواهی تائید معدل، رتبه و تعداد دانشجویان هم رشته و هم ورودی و فرم شماره (۲) مربوط به اولویت انتخاب رشته

۷. دو توصیه‌نامه از اساتید دروس تخصصی دوره کارشناسی

۸. مدارک و مستندات مربوط به سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی به شرح زیر:

توجه: ارائه این مدارک اختیاری است، ولی صرفاً در صورت ارائه و تائید مستندات مربوطه موردبررسی و ارزیابی قرار خواهند گرفت.

۱.۸. مستندات مربوط به رتبه‌های برتر کشوری جشنواره‌های جوان خوارزمی و رازی یا هنری طراز اول مرتبط با رشته در دوران تحصیل گواهی صادره از دبیرخانه یا مراجع ذی‌ربط

۲.۸. مستندات اختراع به ثبت رسیده (گواهی ثبت اختراع مورد تائید سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران یا اثر هنری چشمگیر و مؤثر در جامعه (به تشخیص دانشگاه))

۳.۸. مستندات مربوط به طرح‌های تحقیقاتی پایان‌یافته با ارائه تائید از شورای پژوهشی دانشگاه محل تحصیل یا سایر مراجع ذی‌صلاح (به تشخیص دانشگاه)

۴.۸. تصویر صفحه اول و خلاصه کامل مقاله یا مقاله‌های مستخرج از پروژه یا طرح تحقیقاتی دانشجو در مجلات علمی پژوهشی معتبر چاپ‌شده یا دارای نامه پذیرش چاپ قطعی در مجلات علمی پژوهشی معتبر (مورد تائید دانشگاه)

۵.۸. مستندات مربوط به ترجمه کتاب (تصویر روی جلد، شناسنامه کتاب و گواهی انتشار از ناشر مربوطه)

۶.۸. مستندات مربوط به ارائه خلاصه مقاله به‌صورت پوستر یا سخنرانی در کنگره‌ها

۹. واریز مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰ ریال (یک‌ میلیون ریال) به‌ حساب درآمدهای اختصاصی دانشگاه نزد بانک مرکزی و تحویل فیش واریزی آن

داوطلبان جهت اطلاع از اینکه مدارک آن‌ها دریافت شده است باید حداکثر پس از سه روز کاری از طریق دانشگاه ایمیل دریافت کنند. در غیر این صورت دوباره نسبت به ارسال مدارک خود اقدام نمایند.

 نحوه بررسی پذیرش درخواست داوطلبان و اعلام نتیجه

نتیجه بررسی اولیه درخواست داوطلبان حداکثر تا ۳۰ تیرماه سال ۱۴۰۳ از طریق تماس تلفنی به آن‌ها اطلاع داده می‌شود.

نتیجه نهایی پذیرش نیز حداکثر تا نیمه اول شهریور سال ۱۴۰۳ از طریق تلفن و وبگاه دانشگاه (بخش آموزش) دانشگاه صنعتی سیرجان اعلام خواهد شد؛ لذا از داوطلبان درخواست می‌شود اکیداً از مراجعه حضوری یا تماس تلفنی در این خصوص خودداری نمایند. شایان‌ذکر است داوطلبان ملزم هستند از زمان ثبت‌نام تا اعلام نتایج اخبار مربوط را از وبگاه دانشگاه، بخش آموزش پیگیری نمایند و از وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون ۱۴۰۳ دانشگاه صنعتی سیرجان

رشته و گرایش‌های دارای پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه صنعتی سیرجان در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ به شرح جدول زیر می‌باشند:

ردیفرشتهگرایش
۱مهندسی مکانیکطراحی کاربردی
۲مهندسی مکانیکانرژی‌های تجدید پذیر
۳مهندسی مکانیکتبدیل انرژی
۴مهندسی کامپیوترهوش مصنوعی و رباتیکز
۵مهندسی عمرانژئو تکنیک (خاک و پی)
۶مهندسی عمرانآب و سازه­ های هیدرولیکی
۷مهندسی عمرانمحیط‌ زیست
۸مهندسی برقسیستم قدرت
۹مهندسی شیمیپدیده های انتقال
۱۰مهندسی عمرانسازه
۱۱مهندسی عمرانراه ترابری
ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات