پارسه
نوگام
همپا
کیهان روان
عالم زاده

تمدید مجدد انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد آزاد ۱۴۰۳

تمدید انتخاب رشته ارشد آزاد 1403

 مهلت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تا پایان امشب ۲۱ خرداد ماه تمدید شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۲۴ دوشنبه ۲۱ خرداد ماه تمدید شد.

آن دسته ازداوطلبان شرکت کننده درآزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ که بر اساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و علاقه‌مند به انتخاب رشته/محل‌های دایر در دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشند، می‌توانند با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه سازمان سنجش آموزش کشور با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

لازم به تاکید است مهلت در نظر گرفته شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

به داوطلبان توصیه می‌شود، ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته / محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ نمایند.

آن دسته از داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ که براساس کارنامه صادره ازسوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و علاقه‌مند به انتخاب رشته/محل‌های دایر در دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشند می‌توانند با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد مندرج در ذیل کارنامه سازمان سنجش آموزش کشور با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته / محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ نمایند.

برای دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ کلیک کنید.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات