پارسه
نوگام
همپا
کیهان روان
عالم زاده

شروع انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد ۱۴۰۳

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد ۱۴۰۳

به گزارش مسترتست، بر اساس اعلام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی از امروز شنبه ۱۲ خردادماه آغاز و تا روز چهارشنبه ۱۶ خردادماه خواهد بود.

دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۳ را می توانید از لینک زیر دریافت کنید:

 

نحوه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد

انتخاب رشته برای رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از کد دسترسی مندرج در کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون بطور مجزا و از طریق دانشگاه مذکور انجام می‌پذیرد.

آن دسته ازداوطلبان شرکت کننده درآزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ که بر اساس کارنامه صادره ازسوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند و علاقه مند به انتخاب رشته/محل های دایر در دانشگاه آزاد اسلامی می باشند می توانند با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته ارشد آزاد مندرج در ذیل کارنامه سازمان سنجش  آموزش کشور با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس زیر نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

 

به داوطلبان توصیه می شود، ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته/محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد  خود حفظ نمایند

جهت دریافت خدمات رایگان مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد کلیک کنید.
ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
فارا
خرداد ۹, ۱۴۰۳ ۵:۴۳ ب٫ظ

سلام وقت بخیر با رتبه ۱۲۵۰۰ دانشگاه ازاد ارشد بالینی امکام قبولی دارم؟