پارسه
نوگام
همپا

انتشار کارت ورود به جلسه کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ از فردا

آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ روزهای ۱۰ و ۱۱ خرداد‌ماه برگزار خواهد شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، مطابق اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی، به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون میرساند:

زمان برگزاری کنکور ارشد وزات بهداشت ۱۴۰۳

۱- آزمون طی: نوبتهای صبح و عصر روزهای پنجشنبه ۱۴۰۳/۳/۱۰ و جمعه ۱۴۰۳/۳/۱۱، در ۳۴ حوزه امتحانی برای ۴۵ رشته امتحانی و ۱۱ مجموعه امتحانی طبق جدول انتهای این اطلاعیه برگزار خواهد شد.

۲- گشایش درب ورود حوزه برای: نوبت صبح ۷:۳۰ و نوبت عصر ۱۳:۳۰ میباشد. شروع آزمون نوبت صبح راس ساعت ۹ صبح و نوبت عصر راس ساعت ۱۵ عصر میباشد. مدت زمان پاسخگوئی به سوالات کلیه رشته‌ها به مدت ۱۶۰ دقیقه میباشد.

زمان توزیع کارت کنکور ارشد وزات بهداشت ۱۴۰۳

۳- زمان دریافت کارت ورود به جلسه از ساعت ۱۰ صبح تاریخ ۱۴۰۳/۳/۶ لغایت ۱۴۰۳/۳/۱۰ بوده و به صورت اینترنتی از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی به همراه برگه راهنما قابل دریافت میباشد.

داوطلب ملزم میباشد از کارت خود پرینت گرفته و به همراه داشته باشد.

به هیچ عنوان در محل برگزاری آزمون، دریافت کارت و ویرایش معدل امکانپذیر نمی باشد.

۴- از ورود داوطلبان فاقد کارت ورود به جلسه، کارت ملی یا شناسنامه عکسدار و ماسک، به جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهدآمد. هیچگونه مدرک شناسایی بجز کارت ملی و شناسنامه قابل پذیرش نبوده و از ورود به جلسه آزمون ممانعت خواهد شد.

۵- افرادی که کد رهگیری خود را فراموش کرده اند، صفحه اصلی سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی/ کارشناسی ارشد/ ارشد/، از قسمت فراموشی کد رهگیری مطابق تصویر زیر اقدام نموده و سپس با استفاده از کد رهگیری، مراحل دریافت کارت را انجام دهند.

۶- افرادی که ثبت نام را در زمان مقرر انجام داده و کد رهگیری دریافت نموده اند، در صورتیکه موفق به دریافت کارت از سامانه نشوند، درخواست خود را (کد ملی الزاماً درج شود) سریعا در قسمت سیستم پاسخگویی- ارسال درخواست- دسته بندی پشتیبانی سایت ارسال کنند تا واحد ذیربط بررسی لازم را بعمل آورد (در تصویر قسمت مربوطه مشخص است).

۷- جهت دریافت کارت به آدرس http://sanjeshp.ir – کارشناسی ارشد/ ارشد/– ویرایش معدل/دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مراجعه شود.

نحوه ی دریافت کارت کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403

 

ویرایش معدل/ کارت ورود به آزمون کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403

 

دریافت کد رهگیری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1403

 

ثبت معدل کاردانی و کارشناسی برای آزمون وزارت بهداشت 1403

ثبت معدل برای آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1403

نحوه دریافت کارت آزمون ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳

۸- داوطلب برای دریافت کارت در سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی، ۲ مرحله زیر را به ترتیب باید انجام دهد:

الف- مرحله اول: با انتخاب گزینه ویرایش معدل/ دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، در صفحه باز شده بایستی کد رهگیری وارد شود.

داوطلب، با انتخاب گزینه ویرایش وارد صفحه تصحیح معدل شده و نسبت به تایید (با انتخاب گزینه کارت آزمون (یا تصحیح آن) با انتخاب گزینه ویرایش معدل اقدام نماید و سپس گزینه ثبت نهایی زده شود. در این مرحله افرادی که مقطع کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته یا سایر مقاطع تحصیلی را قبلا اشتباه اعلام نموده اند، میتوانند تصحیح کنند.

بسیار مهم: این مرحله فقط همزمان با فعال بودن دریافت کارت، فعال خواهد بود و پس از اتمام زمان دریافت کارت، ویرایش معدل به هیچ عنوان امکانپذیر نمی باشد. همانگونه که قبلا در دفترچه راهنمای ثبت نام اعلام گردیده، معدل ثبت شده در این مرحله ملاک عمل مرکز سنجش آموزش پزشکی می باشد. به هرگونه درخواست جهت تغییر معدل و تصحیح آن بعد از پایان زمان دریافت کارت ورود به جلسه، ترتیب اثر داده نمی شود.

ب- مرحله دوم: پس از اتمام و ثبت نهایی مرحله قبلی، دریافت کارت و برگه راهنما فعال شده و داوطلب میتواند کارت خود را دریافت نماید.

افردی که در دو گروه ثبت نام نموده باشد دو کارت دریافت خواهد نمود. همراه کارت برگه راهنما نیز چاپ خواهد شد.

۹- زمان و نوبت برگزاری آزمون و آدرس حوزه امتحانی بر روی کارت ورود به جلسه آزمون داوطلب، درج شده است. داوطلب ملزم است جهت اطلاع از جزئیات حوزه آزمون به آدرس سامانه اینترنتی دانشگاه مراجعه نماید.

۱۰- طبق مفاد دفترچه راهنمای ثبت نام صفحات: ۲۰ ابتدای صفحه؛ بند د صفحه، ۲۵بند ۱۰-۲صفحه ۲۶؛ تغییر حوزه امتحانی یا رشته امتحانی به هیچ عنوان امکانپذیر نمییاشد.

 

۱۱- همانگونه که قبلا در دفترچه راهنمای ثبت نام اعلام شده، کلیه داوطلبان میتوانند نسبت به تصحیح معدل خود اقدام نمایند.

سهمیه استعداد درخشان در آزمون ارشد وزارت بهداشت

۱۲- متقاضیان استعداد درخشان بدون آزمون که طبق بند ۱۱-۱۳ صفحه ۱۷ دفترچه راهنمای ثبت نام، با شرایط عادی یا با استفاده از سهمیه با آزمون، در جلسه آزمون شرکت خواهند نمود، میبایست مراحل دریافت کارت را انجام دهند ولی آن دسته از این متقاضیان که طبق بند مذکور تمایلی به شرکت در جلسه آزمون ندارند نیاز به دریافت کارت ورود به جلسه ندارند. ولی معدل خود را در صورت نیاز بایستی تصحیح نمایند.

۱۳- داوطلبان فقط مجازند همراه خود: کارت ورود به جلسه، کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار، مداد، پاککن و ماسک) و فقط برای ۲ رشته مشخص شده ماشین حساب ساده داشته باشند.

سهمیه رزمندگان و ایثارگران در آزمون ارشد وزارت بهداشت

۱۴- کلیه داوطلبان متقاضی سهمیه رزمندگان و ایثارگران دقت نمایند بر اساس استعلام صورت گرفته از سازمانهای ذیربط، سهمیه برخی از متقاضیان مورد تایید واقع نشده است. بدین منظور روی کارت ورود به جلسه آزمون متقاضی این سهمیه، تایید یا عدم تایید درج شده است. با توجه به اتمام استعلام به منظور مساعدت، به این افراد فرصتی داده میشود تا نسبت به تایید سهمیه خود اقدام کنند.

لازم است این افراد حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۳/۱۹ مجدداً به سازمان صادر کننده سهمیه (شهرستان، ناحیه، … ) مراجعه کرده و از آن مرجع درخواست نمایند سهمیه مورد تاییدشان را به مرجع نهایی اعلام شده در جدول صفحه ۱۰ دفترچه راهنمای ثبت نام اعلام کنند.

تایید نهایی صادر شده از مراجع صفحه ۱۰ میبایست حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۳/۲۴ به مرکز سنجش آموزش پزشکی ارسال شود. بدیهی است‌ عدم تایید یا عدم دریافت تاییدیه تا تاریخ فوق، سبب حذف این سهمیه و اعمال سهمیه آزاد خواهد شد.

**داوطلبانی که در فرم ثبت نام سهمیه آزاد انتخاب نموده ولی متعاقباً کد ایثارگری دریافت کرده اند، به دلیل‌ عدم امکان ویرایش، میبایست همانند افراد بالا اقدام نمایند. در صورتیکه سازمان مربوطه، اسم این گروه را در لیست نهایی به عنوان تایید شده سهمیه اعلام نماید، سهمیه رزمندگان و ایثارگران برایشان اعمال خواهد شد.

بسیار مهم: سهمیه رزمندگان و ایثارگران تایید شده و دریافتی از آن مراجع تا تاریخ ۱۴۰۳/۳/۲۴ در کارنامه علمی درج خواهد شد.

مهلت مجدد ثبت نام ارشد بدون آزمون وزارت بهداشت ۱۴۰۳

۱۵- داوطلبان متقاضی سهمیه استعداد درخشان (با آزمون و بدون آزمون) دقت نمایند برای بار سوم فرصت ثبت نام یا ویرایش مخصوص سهمیه استعداد درخشان از ساعت ۹صبح تاریخ ۱۴۰۳/۳/۱۲ لغایت ساعت ۱۲ظهر تاریخ ۱۴۰۳/۳/۱۳ فعال خواهد شد. بدیهی است افرادی که ثبت نام این مرحله یا ویرایش لازم را انجام ندهند، امکان استفاده از این سهمیه را از دست خواهند داد و متعاقبًا اقدامی میسر نخواهد شد.

بسیار مهم:

الف- افرادی که ثبت نام مرحله استعداد درخشان با آزمون را انجام بدهند، موقع دریافت کارنامه علمی، درج خواهد شد که متقاضی این سهمیه هستند.

ب- افرادی که ثبت نام سهمیه استعداد درخشان بدون آزمون را انجام دهند به دلیل اینکه این سهمیه فاقد کارنامه علمی میباشد به
هنگام انتخاب رشته محل، فرم مخصوص سهمیه استعداد درخشان بدون آزمون برای این افراد فعال خواهد شد.

جدول زمانبندی برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳

۱۶- جدول زمانبندی مراحل بعدی بر اساس شرایط کنونی، به شرح جدول زیر میباشد.

 

۱۷- در صورت هر گونه تغییر در روند آزمون، مراتب از طریق سامانه اطلاع رسانی خواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات