پارسه
نوگام
همپا
عالم زاده

شرایط پذیرش کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی مالک اشتر ۱۴۰۳

شرایط پذیرش کارشناسی ارشد دانشگاه مالک اشتر 1403

شرایط عمومی و اختصاصی دانشگاه صنعتی مالک اشتر جهت پذیرش داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دانشگاه صنعتی مالک اشتر شرایط عمومی و اختصاصی خود جهت پذیرش داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

۱. دانشگاه صنعتی مالک اشتر، یک دانشگاه دستگاهی و وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح می‌باشد. لذا کلیه دانشجویان موظف به رعایت قوانین و دستورالعمل‌های این وزارت و ستادکل نیروهای مسلح می‌باشند.

۲. رعایت اصول اخلاق مداری و دین محوری و پرهیز از ورود به فعالیت‌های سیاسی و حزبی و تمرکز بر تحصیل و کسب علم و دانش مورد تاکید موکد می‌باشد.

۳. پوشش دانشجویان آقا و بانوان دانشجو در دانشگاه و اماکن وابسته و تابعه باید متناسب با ضوابط، مقررات و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی  وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح (چادر و لباس کاملا پوشیده، مناسب و ساده) باشد.  

۴. دانشگاه صنعتی مالک اشتر هیچگونه تعهدی برای استخدام دانش آموختگان ندارد. برای بخش محدودی از دانش آموختگان در صورت برخورداری کامل از شرایط عمومی و اختصاصی دانشگاه و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و پس از تایید مبادی حفاظت اطلاعات، عقیدتی سیاسی و نیز نیاز سازمان‌های صنعتی ودجا، امکان استخدام وجود خواهد داشت.

۵. موضوع پایان نامه/رساله‌های تحصیلی دانشجویان از محل پروژه‌های تحقیقاتی نیاز محور تعریف و انجام خواهد شد.

۶. داوطلبان باید متعهد به ارزش‌های اسلامی-انقلابی و اعتقاد راسخ به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

۷. دانشجویان می‌توانند مطابق ضوابط، مقررات و دستورالعمل‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از فرصت تحقیقاتی استفاده نمایند.

۸. پذیرفته شدگان می‌توانند از مزایای صندوق رفاه دانشجویان مطابق آیین نامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری استفاده نمایند.

۹. برخورداری از تابعیت جمهوری اسلامی ایران برای داوطلب و خانواده وی ضروری است.

۱۰. دانشجویان این دانشگاه موظف به اخذ و گذراندن حداقل یک درس سازمانی (بدون احتساب در معدل) از میان دروس ارائه شده می‌باشند.

شرایط اختصاصی دانشگاه مالک اشتر برای پذیرش داوطلبان برتر کارشناسی ارشد

۱- دانش آموختگان مرد دانشگاه‌های صنعتی شریف، دانشگاه تهران، صنعتی امیرکبیر، علم و صنعت، صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و صنعتی اصفهان با رتبه ۱ تا ۳ مقطع کارشناسی دوره روزانه در رشته‌های مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، مهندسی مواد، مهندسی هوافضا و مدیریت که از طریق استعداد درخشان و یا کنکور سراسری کارشناسی ارشد در این دانشگاه پذیرش می‌شوند، در صورت دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی وزارت دفاع، پس از دانش آموختگی به استخدام وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خواهند آمد.

۲- دانش آموختگان مرد مقطع کارشناسی دانشگاه‌های صنعتی شریف، دانشگاه تهران، صنعتی امیرکبیر، علم و صنعت، صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و صنعتی اصفهان با رتبه کمتر از ۴۰۰ سهمیه آزاد در کنکور سراسری کارشناسی ارشد در رشته‌های مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، مهندسی مواد و مهندسی هوافضا، پس از دانش آموختگی (حداکثر در پنج نیمسال تحصیلی) مشروط به کسب معدل بالای ۱۷ (بدون احتساب پایان نامه) و کسب رتبه اول تا سوم، در صورت دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی وزارت دفاع، به استخدام وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خواهند آمد.

شرایط خوابگاه دانشجویی دانشگاه صنعتی مالک اشتر

تهران:

 – دانشگاه دارای خوابگاه مجردی (خواهران و برادران) می‌باشد.

 – با توجه به محدودیت ها، به دانشجویان روزانه غیربومی متقاضی، بر اساس ظرفیت موجود و صرفا در سنوات مجاز خوابگاه تعلق می‌گیرد.

 – به دانشجویان نوبت دوم (شبانه) خوابگاه تعلق نمی‌گیرد.  

 –  دانشگاه در تهران فاقد خوابگاه متاهلی می‌باشد.

شاهین شهر:

 – دانشگاه دارای خوابگاه مجردی (خواهران و برادران) و خوابگاه متاهلی می‌باشد.

 –  به دانشجویان غیربومی متقاضی، بر اساس ظرفیت موجود و صرفا در سنوات مجاز خوابگاه تعلق می‌گیرد.

شیراز:

 -دانشگاه فاقد امکانات خوابگاهی می‌باشد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات