پارسه
نوگام
همپا
عالم زاده

نحوه برگزاری آزمون‌ های وزارت بهداشت پس از ملی شدن سازمان سنجش

نحوه برگزاری آزمون‌ های وزارت بهداشت پس از ملی شدن سازمان سنجش

معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه این وزارتخانه هر سال ۴۰ آزمون برگزار می‌کند، گفت: آنطور که در اساسنامه آمده است تمام وظایف به مرکز سنجش وزارت بهداشت تنفیذ می‌شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

آزمون های وزارت بهداشت با تشکیل سازمان ملی سنجش چه تغییری می‌کند؟

به گزارش خبرگزاری فارس، از حدود یک سال قبل موضوع تشکیل سازمان ملی سنجش در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح و در خرداد سال گذشته وارد مرحله تصویب شد و در نهایت اساسنامه آن در دوره سه ماهه تقدیم ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی شد.

بعد از طی این مرحله، اساسنامه آن به شورای معین در شورای عالی انقلاب فرهنگی ارجاع و پس از آن در صحن این شورا به تصویب رسید و ارزیابی داوطلبان و سنجش کیفیت و اعتبارسنجی آموزش‌ها و اسناد بالادستی وزارتخانه ها از وظایف این سازمان جدید است.

تأکید بر تنفیذ وظایف به مرکز سنجش وزارت بهداشت

ابوالفضل باقری‌ فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه با تشکیل سازمان ملی سنجش برنامه‌های وزارت بهداشت مشخص است، گفت: برنامه‌های وزارت بهداشت همان برنامه‌های قبل است.

همانطور که در اساسنامه آمده است وظایف قبلی به مرکز سنجش وزارت بهداشت تنفیذ می‌شود.

وی افزود: در وزارت بهداشت هر سال بیش از ۴۰ آزمون برگزار می‌کنیم. بعضی از آزمون‌های ما صرفاً در بیمارستان‌ها قابل انجام است و تعدادی از آزمون‌ها دو مرحله‌ای است یعنی شفاهی و کتبی یا شفاهی و مصاحبه‌ای که باید توسط اساتید علوم پزشکی در بیمارستان‌ها انجام شود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: درواقع آنطور که در اساسنامه آمده تمام وظایف به مرکز سنجش وزارت بهداشت تنفیذ می‌شود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات