پارسه
نوگام
همپا
کیهان روان
عالم زاده

آمار داوطلبان مجاز به انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳

آمار داوطلبان مجاز به انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳

رئیس مرکز سنجش پزشکی از مهلت دو روزه داوطلبان برای انتخاب رشته داوطلبان کنکور ارشد خبر داد و گفت: ۹۴ درصد از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته شده‌اند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست، به نقل از روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، محمدمهدی نوروز شمسی رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: در پی برگزاری آزمون کارشناسی ارشد پزشکی در روزهای ۱۰ و ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ و اعلام کارنامه آن در روز شنبه ۱۶ تیرماه، ۹۴ درصد از داوطلبان، مجاز به انتخاب رشته شده اند. وی از ثبت نام ۵۸ هزار و ۶۲۹ نفر در آزمون امسال خبر داد و گفت: ۴۰ هزار و ۴۲۲ نفر در روز آزمون حاضر بودند که از این میزان ۹۴ درصد مجاز به انتخاب رشته شده اند.

نوروز شمسی، ظرفیت نهایی امسال برای پذیرش افراد را ۴ هزار و ۹۰۵ نفر خواند و افزود: با توجه به ظرفیت ۴ هزار و ۲۲۵ نفری در سال گذشته، ظرفیت امسال از افزایش ۱۳ درصدی برخوردار بوده است. رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی، با بیان اینکه از ۱۸ تیر تا ظهر روز بیستم تیرماه، انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش امکان‌پذیر خواهد بود خاطر نشان کرد: پیشنهاد می‌شود افراد انتخاب رشته خود را در ساعات اولیه انجام دهند تا مشکلی برای انتخاب رشته در موعد مقرر ایجاد نشود. وی از اعلام نتایج نهایی در هفته سوم شهریور ماه خبر داد و گفت: شروع دوره در ابتدای مهرماه خواهد بود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات