پارسه
نوگام
کیهان روان
عالم زاده

تمدید انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳

تمدید انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳

انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ از ۳۱ تیر تا ۲ مرداد تمدید شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، بر اساس درخواست داوطلبان، برای بار دوم فرصت مجدد جهت انتخاب رشته محل و ویرایش آن در نظر گرفته شده است. متقاضیان میتوانند از ساعت ۹ صبح تاریخ ۱۴۰۳/۴/۳۱ لغایت ساعت ۱۳ ظهر تاریخ ۱۴۰۳/۵/۲ نسبت به ثبت یا ویرایش انتخابهای خود اقدام نمایند. این تمدید آخرین مهلت بوده و با توجه به لزوم انجام مراحل استخراج نتایج نهایی، به هیچ عنوان قابل تمدید نمی باشد.

تاکید می گردد در انتخاب رشته محل تحصیل و ترتیب انتخاب دقت لازم بعمل آید. طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته محل، پس از پذیرش هر گونه انتقال و جابجایی و تغییر رشته ممنوع می باشد. بنابراین پس از اعلام نتایج نهایی، با توجه به اینکه محل پذیرش را خود فرد و با آگاهی کامل تعیین نموده، لذا هیچگونه تغییر در رشته محل پذیرش حتی در صورت کسب نمره مربوطه، انجام نخواهد گرفت.

زمان اعلام اسامی نهایی پذیرفته شدگان و کارنامه نهایی نیمه دوم شهریور ماه می باشد.

برای دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ کلیک کنید.

برای انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد استعداد درخشان بدون آزمون وزارت بهداشت ۱۴۰۳ روی لینک زیر کلیک کنید:

 

سهمیه رزمندگان و ایثارگران ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳

پیرو مفاد صفحه ۵ دفترچه انتخاب رشته محل و اطلاعیه ۹ این مرکز، متقاضیان سهمیه رزمندگان و ایثارگران که طبق کارت ورود به جلسه آزمون و کارنامه علمی، سهمیه‌شان از طرف ارگانهای تایید کننده سهمیه تایید نشده بود:

الف- در صورتی که تاییدیه صادره از مراجع ذکر شده در صفحه ۱۰ دفترچه راهنمای ثبت نام، تا تاریخ ۱۴۰۳/۴/۲۴ توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی دریافت شده باشد، تا تاریخ ۱۴۰۳/۴/۳۰ کارنامه علمی‌شان به روز رسانی شده و رتبه در سهمیه درج می شود. این افراد می توانند در زمان تمدید، انتخاب خود را انجام داده یا ویرایش نمایند.

ب- در صورتی که تاییدیه از مراجع ذکر شده در صفحه ۱۰ دفترچه راهنمای ثبت نام تایید نشده و یا تا تاریخ ۱۴۰۳/۴/۲۴ توسط این مرکز دریافت نشده باشد، سهمیه این افراد همانگونه که در کارت ورود به جلسه و کارنامه علمی درج شده، تبدیل به آزاد می شود و متعاقباً قابل تغییر نخواهد بود.

زمان اعلام اسامی متقاضیان تحصیل دانشگاه شاهد در تاریخ ۱۴۰۳/۵/۱۳ و زمان مراجعه حضوری این افراد به آن دانشگاه ۱۴۰۳/۵/۲۱ می باشد. لازم است داوطلبان در تاریخ ۱۴۰۳/۵/۲۰ به اطلاعیه مندرج در سامانه دانشگاه به منظور اطلاع از زمان دقیق مراجعه حضوری، مکان برگزاری جلسه حضوری و مدارک مورد نیاز، مراجعه نمایند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات