پارسه
نوگام
کیهان روان
عالم زاده

اعلام مبلغ حمایت از پایان‌ نامه‌ های کارشناسی ارشد هوش مصنوعی

اعلام مبلغ حمایت از پایان‌ نامه‌ ها و رساله‌های هوش مصنوعی

وزیر علوم مبلغ حمایت از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان ارشد و دکتری در حوزه هوش مصنوعی را اعلام کرد.  

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

ضریب ۲ و ۳ برای حمایت از پایان‌نامه‌ های کاربردی و فناورمحور هوش مصنوعی

به گزارش خبرگزاری آنا، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره حمایت از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های مرتبط با هوش مصنوعی اظهار کرد: در آیین‌نامه پژوهانه جامع که به تازگی ابلاغ شده، مبلغ حمایت از رساله‌ها و پایان‌نامه‌های کاربردی ضریب ۲ اختصاص می‌یابد، اما برای فناورمحورها ضریب ۳ تصویب شده است.  

رشد ۲۵ درصدی حمایت از پایان‌نامه‌ های ارشد هوش مصنوعی

وی افزود: حمایت وزارت علوم از پایان‌نامه‌های ارشد هوش مصنوعی در بخش تجربی ۱۵ میلیون تومان و در بخش نظری ۲۵ درصد از مبلغ قبلی است.  

زلفی گل تصریح کرد: برای رساله‌های دکتری مرتبط با بخش هوش مصنوعی در رشته‌های تجربی ۳۰ میلیون تومان اختصاص می‌دهیم که اگر موضوع رساله دکتری کاربردی محور باشد مبلغ آن ضربدر ۲ خواهد شد و به ۶۰ میلیون تومان می‌رسد.

وزیر علوم اضافه کرد: رساله‌های دکتری هوش مصنوعی در قالب فناور محور ۹۰ میلیون تومان حمایت خواهند شد.  

زلفی گل هدف از حمایت پایان‌نامه‌ها و رساله‌های مرتبط با هوش مصنوعی را در هدایت دانشجویان به سمت و سوی کاربردی شدن و فناورمحور عنوان کرد.  

زلفی گل با بیان اینکه هوش مصنوعی یکی از فناوری‌هایی است که زندگی بشر را تحت تاثیر جدی خود قرار داده و مهندسی آینده جهان را رقم می‌زند؛ تاکید کرد: استفاده از هوش مصنوعی در آموزش عالی می‌تواند بهره وری را افزایش دهد؛ چراکه این فناوری جدید بر اساس داده‌های موجود در هر دانشگاه و بخش‌های مختلف دانشجویی، یاوران علمی و اعضای هیئت علمی با استفاده هدفمند از آن‌ها می‌تواند نیازهای جامعه دانشگاهی به ویژه مدیریت در آموزش عالی را رقم بزند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات