پارسه
نوگام
همپا
کیهان روان
عالم زاده

اعلام نتایج راه‌یافتگان به مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی ۱۴۰۳

اعلام نتایج راه‌ یافتگان به مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی ۱۴۰۳

اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی بیست و نهمین المپیاد علمی – دانشجویی کشور سال ۱۴۰۳ اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، متن اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص اعلام نتایج راه‌یافتگان به مرحله نهایی بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در سال ۱۴۰۳ به شرح زیر است:

 

زمان برگزاری مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی ۱۴۰۳

سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مرحله نهایی بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور را در صبح و بعدازظهر روز جمعه ۵ مرداد ماه  سال ۱۴۰۳ در دانشگاه‌های واقع در مراکز مناطق ده‌گانه کشور شامل دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه مازندران-بابلسر، دانشگاه تبریز، دانشگاه بوعلی سینا-همدان، دانشگاه رازی-کرمانشاه، دانشگاه اصفهان، دانشگاه شیراز، دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه شهید چمران اهواز، برگزار می‌نماید.

دانشجویان گرامی لازم است به نکات ذیل توجه فرمایند:

۱. آزمون مرحله نهایی المپیاد در یک روز و مطابق با برنامه زمان‌بندی درج شده در درگاه اطلاع‌رسانی مرکز المیپاد علمی دانشجویی کشور به نشانی: https://olympiad.sanjesh.org برگزار خواهد شد.

۲. ضروری است هر یک از راه‌یافتگان به مرحله نهایی المپیاد از تاریخ ۱۴۰۳/۴/۱۲ لغایت ۱۴۰۳/۴/۱۶ برای انتخاب شهر محل آزمون از طریق درگاه اطلاع‌رسانی مرکز المیپاد علمی دانشجویی کشور اقدام نمایند.

۳. شرکت کنندگان در هر یک از رشته‌های «شیمی»، »زیست شناسی»، «مهندسی شیمی»، «مهندسی صنایع»، «مهندسی مواد و متالورژی»، «مهندسی کشاورزی (زراعت و اصلاح نباتات)»، «مهندسی برق»، «مهندسی مکانیک» در صورت علاقه‌مندی می‌توانند به جای شرکت در المپیاد رشته اصلی خود، در المپیاد رشته «سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت» شرکت کنند. این دسته از داوطلبان می‌توانند در بازه زمانی فوق با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز المیپاد علمی دانشجویی کشور نسبت به اعلام علاقمندی به رشته «سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت» اقدام نمایند.

۴. برای دانشجویانی که نسبت به انتخاب شهر محل آزمون خود در بازه زمانی تعیین شده اقدام نکنند، کارت ورود به جلسه آزمون صادر نمی‌شود و امکان شرکت در المپیاد را نخواهند داشت.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات