پارسه
نوگام
کیهان روان
عالم زاده

افزایش ظرفیت پذیرش ارشد استعداد درخشان دانشگاه شهید بهشتی

ظرفیت پذیرش ارشد استعداد درخشان دانشگاه شهید بهشتی

رئیس دانشگاه شهید بهشتی از افزایش جذب دانشجویان استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری آنا، محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه شهیدبهشتی درباره سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها اظهار کرد: برنامه تحولی دانشگاه شهیدبهشتی بر اساس ارزیابی پارامترهای سند اسلامی شدن تدوین شده است و باید یک تا دو سال بگذرد تا اعلام کنیم چند درصد از اسلامی شدن سند دانشگاه را اجرا کرده‌ایم. 

وی اضافه کرد: در تمام بندهای آموزشی، مرجعیت و فرهنگی سعی کرده‌ایم سند اسلامی شدن را به عنوان بخش مهمی پیش ببریم. 

افزایش جذب دانشجویان استعداد درخشان در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی

آقامیری درباره نگهداشت دانشجویان استعداد درخشان در کشور گفت: سال جاری ۵۰۰ دانشجوی استعداد درخشان جذب کردیم که ۲ تا ۳ برابر سال گذشته بود و سعی داریم آن‌ها را به کار در ایران امیدوار کنیم. 

رئیس دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه فضای کاری و بورسیه را برای دانشجویان استعداد درخشان فراهم کرده ایم؛ تاکید کرد: اصرار داریم دانشجویان دانشگاه شهیدبهشتی در ایران تحصیل کنند و مرتبط با رشته تحصیلی خود جذب بازار کار شوند. 

آقامیری درباره ظرفیت دانشگاه برای پذیرش نو دانشجویان از سال تحصیلی جدید گفت: در سال تحصیلی جدید ۵ هزار دانشجو جذب می‌شوند که بیش از هزار ظرفیت مربوط به دانشجویان کارشناسی ارشد، ۷۰۰ ظرفیت مربوط به دانشجویان دکتری و مابقی مربوط به مقطع کارشناسی است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات