پارسه
نوگام
مدرسان شریف
عالم زاده

عقب‌نشینی وزارت بهداشت از مجاز بودن ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان ارشد ۱۴۰۳

وزارت بهداشت در اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرد: در رابطه با اجرا یا عدم اجرای محرومیت یکسال برای پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳، جهت شرکت در آزمون سال ۱۴۰۴، متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، پس از انتشار اطلاعیه قبلی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، مبنی بر مجاز بودن ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد ۱۴۰۳، این مرکز در اطلاعیه‌ای از اطلاع رسانی جدید در این خصوص خبر داد.

در حالیکه در اطلاعیه منتشر شده در ۲۳ مهر ۱۴۰۳، اعلام شده بود با توجه به عدم اطلاع رسانی برای آزمون سال ۴۰۳، پذیرفته شدگان آزمون سال ۴۰۳، مجاز به شرکت در آزمون سال ۴۰۴ این مرکز می باشند، امروز سه شنبه ۲۴ مهرماه در اقدامی عجیب اعلام کرد: در رابطه با اجرا یا عدم اجرای محرومیت یکسال برای پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳، جهت شرکت در آزمون سال ۱۴۰۴، متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

گفتنی است، مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور در اطلاعیه منتشر شده در ۲۳ مهرماه، از ممنوعیت ثبت نام پذیرفته شدگان ۱۴۰۴ به بعد خبر داده بود!

برای دریافت جزییات اطلاعیه وزارت بهداشت درخصوص ممنوعیت ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۴ به بعد، این صفحه را بخوانید.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات