پارسه
نوگام
نگاره محمدی
مدرسان شریف
عالم زاده

اعلام هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۴

هزینه ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۴ پانصد و دوازده هزار تومان خواهد بود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، متن تصویب‌نامه هیات وزیران درخصوص تعیین هزینه خدمات ثبت نام دریافتی از داوطلبان شرکت در آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در سال ۱۴۰۴ به شرح زیر است:

هیئت وزیران در جلسه ۱۴۰۳/۰۶/۲۵ به پیشنهادهای وزارت علوم تحقیقات و فناوری و وزارت آموزش و پرورش و به استناد بند (الف) تبصره (۴۹) قانون بودجه سال ۱۳۶۴ کل کشور و مصوبه شماره ۸۴۳ مورخ ۱۴۰۰/۴/۱۵ شورای عالی انقلاب فرهنگی و اصلاحات بعدی آن در خصوص سیاست‌ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی پس از پایان متوسطه تصویب کرد:

هزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۴

۱- هزینه خدمات ثبت نام دریافتی از داوطلبان شرکت در آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در سال ۱۴۰۴ مطابق پیشنهاد سازمان یاد شده و توافق وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان برنامه و بودجه کشور به شرح جدول‌های زیر تعیین می‌شود.

درآمدهای سازمان سنجش آموزش کشور وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و وزارت آموزش و پرورش به حساب درآمدی مربوط نزد خزانه داری کل کشور واریز و مراتب در بخش درآمدهای اختصاصس و یا عمومی بودجه کل کشور حسب مورد، منظور می گردد و معادل هزینه‌های مورد نیاز برگزاری آزمونها از طریق درج در ردیفهای بودجه هزینه‌ای سازمان مذکور و وزارتخانه‌های یادشده در لایحه بودجه سنواتی پیش بینی و در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد:

هزینه ارشد ۱۴۰۴ هزینه ثبت نام ارشد ۱۴۰۴

۲- کلیه مراکز آموزشی و پژوهشی وابسته به وزارتخانه‌های علوم تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی موظفند در خصوص حوزه برگزاری آزمون با سازمان سنجش آموزش کشور همکاری کنند.

۳- وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در چهارچوب قوانین و مقررات اقدام لازم در خصوص‌ عدم تسری ماده (۴۷) قانون تأمین اجتماعی به دستگاه‌های تابع مرتبط با اجرای آزمون‌ها را به عمل آورد.

۴- ضوابط صیانتی و امنیتی برگزاری آزمونهای موضوع این تصویب نامه توسط سازمان سنجش آموزش کشور وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حسب مورد تا اعلام نتایج آزمونهای مذکور به صورت یکسان انجام می‌شود.

۵- در صورت اخذ تسهیلات به منظور خرید تجهیزات چاپ مورد نیاز، پی از اخذ مجوز از هیئت امنای سازمان ملی سنجش و ارزشیابی کشور،‌سازمان برنامه و بودجه کشور تمهیدات لازم جهت بازپرداخت تسهیلات از محل منابع سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور را در لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ کل کشور و از محل اعتبارات مصوب مربوط پیش بینی نماید.

تصویب‌نامه هیات وزیران درخصوص هزینه خدمات آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در سال ۱۴۰۴

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
Mahdieh
مهر ۵, ۱۴۰۳ ۹:۵۴ ب٫ظ

چرا این قدر پول می گیرند؟! ۵١٢ هزار تومان واسه کنکور ارشد؟!
واقعا صرف چی میشه ۵١٢ هزار تومان؟!