پارسه
نوگام
مدرسان شریف
عالم زاده

تجمع داوطلبین ارشد و دکتری در اعتراض به محرومیت از کنکور ۱۴۰۴

تجمع داوطلبین ارشد و دکتری در اعتراض به محرومیت از کنکور ۱۴۰۴

داوطلبین ارشد و دکتری در اعتراض به محرومیت از کنکور ۱۴۰۴، در مقابل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی تجمع کردند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

محرومیت قبول شدگان ارشد و دکتری روزانه ۱۴۰۳ از ثبت نام در کنکور ۱۴۰۴

به گزارش مسترتست، داوطلبان ارشد و دکتری روزانه ۱۴۰۳ که امسال موفق به قبولی شده اند، از ثبت نام در کنکور ارشد و دکتری ۱۴۰۴ محروم شده اند. این تصمیم با واکنش های گسترده ای از سوی داوطلبان مواجه شده است.

تجمع داوطلبان دکتری و ارشد مقابل شورای عالی انقلاب فرهنگی

این داوطلبان به نمایندگی از تمامی محروم شدگان ارشد و دکتری ۱۴۰۳ در مقابل شورا حضور به عمل آوردند و خواستار رفع این ناعدالتی شدند.

یکی از نمایندگان تجمع کنندگان گفت: “لطفاً نسبت به این ناعدالتی بی تفاوت نباشید. ما نیاز داریم هرچه زودتر مشکل ثبت ناممان رفع شود. ما پیگیری خالی نمیخواهیم، ما میخواهیم امسال کنکور بدهیم.”

تجمع داوطلبین ارشد و دکتری در اعتراض به محرومیت از کنکور ۱۴۰۴

اعتراضات به اطلاع رسانی دیرهنگام

داوطلبان معترض همچنین به اطلاع رسانی دیرهنگام این محرومیت اشاره کردند. یکی از داوطلبان گفت: “اگر شهریور تازه به ما گفتید که محروم هستیم، پس چرا این همه ناراضی وجود دارد؟ مگر میشود همه این افراد نسبت به چنین اطلاع رسانی بی توجه باشند؟”

نظرات داوطلبان معترض در فضای مجازی

داوطلبان در نظرات خود به تاریخ های مهم اشاره کردند. یکی از نظرات به تاریخ ۲ آبان اشاره داشت: “۲ آبان آخرین مهلت نامنویسی ارشد ۴۰۴ است و فرصتمان کم است.”

 اعتراض به محرومیت کنکور ۱۴۰۴ پرسش و پاسخ سنجش
 اعتراض به محرومیت کنکور ۱۴۰۴ پرسش و پاسخ سنجش  اعتراض به محرومیت کنکور ۱۴۰۴ صحبتهای ضد و نقیض

  درخواست برای رفع فوری محرومیت شرکت در کنکور کارشناسی ارشد

داوطلبان تاکید کردند که نیاز دارند مشکل ثبتنامشان هرچه زودتر حل شود. یکی از معترضان گفت: “۲۱ خرداد آخرین مهلت انتخاب رشته بود و آن موقع دیگر به درد نمیخورد. چرا ۱۳ خرداد به ما جواب دادید که محرومیت نداریم؟”

پاسخ به اظهارات مسئولین

داوطلبان همچنین به اظهارات ضد و نقیض مسئولین واکنش نشان دادند. یکی از داوطلبان گفت: “کریمیان سخنگوی سنجش گفته ما شهریور چنین حرفی را گفتیم، باید بگوییم ما ۲۱ خرداد انتخاب رشته مان تمام شده بود. نوشدارو بعد مرگ سهراب به درد نمیخورد.

این تجمع و اعتراضات نشان دهنده نارضایتی گسترده داوطلبان از تصمیمات اخیر است و امیدوارند که مسئولین هرچه زودتر به این مشکلات رسیدگی کنند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات