تغییر زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۵

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تغییر زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۵ به ۲۵ و ۲۶ تیرماه خبر داد.
تعویق برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۵
به گزارش مسترتست، بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، دکتر رضا محمدی با عرض تسلیت عروج ملکوتی قائد شهید امت اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنهای (رضوان الله تعالی علیه)، گفت: به منظور فراهم کردن زمینه حضور متقاضیان در آیین باشکوه وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اسلامی ایران، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۵ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۸ و ۱۹ تیر ماه برگزار نمیشود.
زمان جدید برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۵
معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با با بیان اینکه بیش از ۶۵۱ هزار نفر متقاضی در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ثبت نام کردهاند، گفت: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۵ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۵ و ۲۶ تیرماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
دکتر محمدی در پایان به متقاضیان توصیه کرد به منظور کسب اطلاعات بیشتر اطلاعیههای منتشر شده در تارنمای سازمان سنجش آموزش کشور را به دقت مطالعه کنند.
















چطور کنکور وزارت بهداشت ابان ما چه فرقی با اونا داریمچرا تبعیض قائل میشید هر دو مون شرایطمون یکیه
بابا اگر نتونستید بخونید جنگ بوده نت قطع بوده مریض بودین هرچی بوده سال دیگه بدین کنکورو خب مگه مجبورین امسال بدین کنکور سال دیگه کلا چهار پنج ماه بعد آبان و آذریه که میگین ، هی سنگ اندازی نکنید برای مایی که خوندیم من خودم اصفهانم بعد تهران بیشتر اینجارو زدن اعتراضات بوده برای همه بوده نت قطع بوده برای همه بوده جنگ بوده برای همه بوده امتحانه نود درصد امتحان دارن اصرار و سروصدا الکی دارین فقط
دوستانی که انقدر اصرار دارید ک تعویق بیافته …. کنکور آخر شهریور هم برگزار بشه یا حتی آبان اگر تا الان نخوندید فرصت نمیکنید بخونید بزارین خب سال بعدی امتحان بدید اگر انقد فکر میکنید آماده نیستید چه اصراری دارید با استرس هایی ک داشتین امسال بدید !!!! بزارید حداقل بقیه که آماده هستن امتحان بدن انقد هی مدام عقب نیافته اینجوری برای خودتون هم بهتره با فرصت بیشتری میتونید درسارو بخونید
سلام توروخدا ازمون رو بندازید توشهرخودمون نریم استان والا هیچ جای دنیا هم چین کاری نمیکنند😭😭😭
در تعویق کنکور کارشناسی ارشد به یک نکته مهم اصلا توجه نشده و حتی ابلاغیه ای نه از سوی سازمان سنجش و نه پلیس+۱۰اعلام نگردیده و اون این هست که همینطور که کنکور کارشناسی ارشد رو به تعویق میندازن باید معافیت تحصیلی ها رو هم به تعویق بیندازن ..برای آن دسته از دانشجویانی که معافیت تحصیلیشان تمام میشه مشکل ایجاد خواهد شد ….لطفا توجه بفرمایید
مثل وزارت بهداشت به ما هم تا آبان فرصت بدن همه تو جنگ بودیم همه نتونستیم تمرکز کنیم و بخونیم
همه بچه های یک مملکت هستیم.
سلام
حالا که کنکور را به تعویق انداختند چرا امکان ویرایش مکان ازمون وجود نداره؟
من که مکانم ثابت نیست در طرح اقماری سرکت نفت کار میکنم
بخداوندی خدا قسم من میترسم ازمون اینقدر عقب بندازن که سال آینده هم نتونیم ارشد بخونیم آقایونی که میخوان با ازمون بهداشت یکی بشه شما کل سال نخوندید همین سه هفته قرار بخونید بزارید امتحان بگیرن مهرماه کلاسها شروع بشه بعضیا مثل من که ۳۹ سالمه و وقت زیادی برا تحصیل نداریم با کسانیکه ۲۰ سالشونه خیلی فرق میکنیم بخدا یک ماهم ارشد عقب بیفته ما تاوان سختی میدیم مدرکمون به بازنشستگی نمیرسه
بابا این چه وضعیه برا ما درست کردید ؟؟؟ کنکور همه از جمله کنکور سراسری و ارشد بهداشت تعویق درست حسابی خورده ولی برا ما ارشد وزارت علوم تعویق ناچیزی خورده . یکم منصفانه تر تصمیم گیری میکردین. حق مسلم ما اینه کنکورمون درست مثل ارشد وزارت بهداشت تا ماه آبان عقب بیفته
از همان اول وسطای مرداد تعیین میکردند نه با مراسم رهبر شهیدمان همزمان میشد و نه با امتحانات پایان ترم متاسفانه وزارت علوم هیچ ارزشی برای دانشجویان قائل نیست
تنها یک مشکل پیش میآمد که نهایتش یک ماه دیرتر شروع میکردیم مثل خیلی از سالهای دیگر
ای کاش آزمون اخرهای مرداد برگزار میشد.
اگه از همون اول میتونستن یه هفته به تعویق بندازن چرا اینکارو نکردن وقتی اکثریت درخواست تعویق و زمان برابر با بقیه داوطلبای ازمونای دیگه داشتن ؟ این کارا فقط ازار رو نشون میده نه هیچ چیز دیگه ، قطعا میتونستن مثل وزارت بهداشت و … زمان بیشتر هم به بچه های ارشد بدن اما از قصد اینکارو نکردن و دوس دارن اذیت کنن ، امیدوارم تاوان کل این ازار هارو پس بدن که زمان برابر برای داوطلبا در نظر نگرفتن ، در حالی که همه توی یه مملکت بودیم
بابا چه گیری کردیم ما هر روز ی تصمیم جدید میگیرن . بزارین این کنکور و بدیم تموم شه دیگ یکی میگ تاریخ عوض نمیشه یکی میگ عوض شد .
من دانشجوی دانشگاه غیرانتفاعی ام میخواستم کنکور بدم الان ۲۵ ام میوفته با امتحانم یک روز خب الان من باید چیکار کنم رشتم حسابداریه ،اگه ۲۶ ام بشه که میشه جمعه اوکیه مشکلی نیست .میگم حسابداری چند شنبه میوفته؟😭😭🥺🥹