نخبگان

اختصاص مبلغ ۳۰ میلیارد تومان به وام شهریه

رئیس سازمان امور دانشجویان از اختصاص مبلغ ۳۰ میلیاردتومان به وام شهریه در بودجه ۹۷ خبر داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

مجتبی صدیقی در گفتگو با خبرگزاری مهر با اشاره به آخرین وضعیت وام شهریه دانشجویی گفت: تنها وامی که صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، در طول ۳ سال اخیر با مشکل مواجه بوده، ولی به هر صورت با استفاده از منابعی که داشته، تلاش کرده، مشکلی پیدا نشود وام شهریه است.

وی ادامه داد: چون اعتباری که در قانون بودجه پیش بینی شده، در ردیف متفرقه و تملک است و تخصیص آن معمولا با مشکلاتی مواجه بوده طی این چند سال، هیچ وقت به صورت کامل تخصیص نیافته است.  

رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: با توجه به این شرایط، صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم توانسته از منابع خود این وام را پرداخت کند. امسال بنا داریم همان طور که از هم افزایی و همکاری بانک، در پرداخت وام دکتری استفاده کردیم از همکاری بانک برای افزایش سرمایه وام شهریه نیزاستفاده کنیم .

وی درباره اعتبار وام شهریه گفت: در بودجه ۹۷ مبلغ ۳۰  میلیاردتومان به وام شهریه اختصاص داده شده که معمولا با مشکل تخصیص مواجه است. اگر بتوانیم این اعتبار را با کمک سازمان برنامه و بودجه زودتر دریافت کنیم، می توانیم با سرمایه گذاری بانکی، تعداد بیشتری از متقاضیان وام شهریه را پوشش دهیم .

به گزارش مهر، براساس زمانبندی ثبت تقاضا و پرداخت تسهیلات نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۷-۹۶، ثبت تقاضای وام شهریه از امروز شنبه ۲۵ فروردین ۹۷ آغاز شده و تا ۲۵ اردیبهشت ۹۷ ادامه خواهد داشت.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
Negar
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۷ ۱۰:۲۴ ق٫ظ

پس چرا دانشگاه میگه چیزی به ما ابلاغ نشده؟؟؟؟؟