اعلام نتایج نهایی آزمون ارشد اختصاصی سال ۹۷ دانشگاه ادیان و مذاهب

نتایج نهایی آزمون کارشناسی‌ارشد اختصاصی ویژه طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور دانشگاه ادیان و مذاهب برای سال تحصیلی ۹۷-۹۸ اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست، داوطلبان محترم آزمون کارشناسی‌ارشد اختصاصی (ویژه طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور) سال ۱۳۹۷ می‌توانند با مراجعه به سامانه پذیرش دانشجوی دانشگاه ادیان و مذاهب از نتایج نهایی اطلاع حاصل نمایند.

آن‌دسته از داوطلبانی که نتایج نهایی آن‌ها به صورت قبول اعلام گردیده است باید از روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ با مراجعه به سامانه جامع آموزش دانشگاه ادیان و مذاهب اقدام به ثبت‌نام و تکمیل اطلاعات نمایند. از پذیرفته‌شدگان درخواست می‌شود؛ پیش از شروع مراحل ثبت‌نام اطلاعات تکمیلی و راهنمای ثبت‌نام در سامانه جامع آموزش دانشگاه ادیان و مذاهب را به دقت مطالعه نمایند و در صورت بروز هرگونه مشکل و یا سؤال با شماره‌های ذیل تماس بگیرند:

پذیرش: ۳۲۸۰۲۶۱۰ -۰۲۵ (داخلی ۱۰۳) و یا (داخلی ۱۸۰ ویژه داوطلبان خواهر) پاسخ‌گویی پیرامون مسائل پذیرش و مراحل ثبت‌نام.

امور دانشجویی: ۳۲۸۰۲۶۱۰ – ۰۲۵ (داخلی ۱۱۰ و یا ۱۵۵) پاسخگویی پیرامون مسائل و تعهدات مالی دانشجویان

ثبت نام از پذیرفته‌شدگان قبولی در دو مرحله به صورت اینترنتی و حضوری صورت می‌گیرد. پذیرفته‌شدگان لازم است از روز پنج‌شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ لغایت پنج‌شنبه ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ نسبت به ثبت‌نام اینترنتی اقدام نموده، پس از تکمیل ثبت‌نام اینترنتی با مراجعه حضوری به دانشگاه، نسبت به تشکیل پرونده و ارائه مدارک لازم برای ثبت‌نام حضوری طبق برنامه زمانی ذیل به همراه مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.

برنامه زمانی برای ثبت‌نام

ثبت‌نام اینترنتی (۱)ایام هفتهتاریخ
کلیه داوطلبانچهارشنبه۱۳۹۷/۰۴/۲۷
الی
چهارشنبه۱۳۹۷/۰۵/۰۳
ثبت‌نام حضوری (۲)ایام هفتهتاریخساعت
 

داوطلبان مرد در کلیه رشته‌ها

‌دوشنبه۱۳۹۷/۰۵/۰۱۰۸:۰۰ الی ۱۳:۰۰
الی
چهارشنبه۱۳۹۷/۰۵/۰۳۰۸:۰۰ الی ۱۳:۰۰
داوطلبان خانم در کلیه رشته‌هاپنج‌شنبه۱۳۹۷/۰۵/۰۴۰۸:۰۰ الی ۱۳:۰۰

تذکر مهم: پذیرفته‌شدگان محترم فقط پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام اینترنتی اقدام به مراجعه حضوری نمایند.

کلیه داوطلبان که نتیجه نهایی آن‌ها به‌صورت ذخیره اعلام شده است باید توجه داشته باشند که دانشگاه ادیان و مذاهب در صورت تکمیل نشدن ظرفیت پذیرش در مقطع کارشناسی‌ارشد در دهه سوم شهریور ماه به ترتیب امتیاز از داوطلبان ذخیره پذیرش خواهد نمود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات