نخبگان

فراخوان تکمیلی پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون ۹۷ دانشگاه زنجان

فراخوان تکمیلی پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون ۹۷ دانشگاه زنجان از بین دانش آموختگان برتر دوره کارشناسی پیوسته منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دانشگاه زنجان طبق آیین نامه «ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر»  کارشناسی ارشد اقدام به پذیرش دانشجو در رشته های ذیل می نماید.

دریافت رشته های مورد پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون ۹۷ دانشگاه زنجان

داوطلبان حائز شرایط پس از مطالعه دقیق آیین نامه های  یاد شده که متن کامل آنها به پیوست آورده شده است، می توانند فرم­های مربوطه را پس از تکمیل  در سر برگ دانشگاه مبدا و تایپ شده  را تا پایان وقت مورخ ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ صرفا در سامانه گلستان به آدرس http://golestan.znu.ac.ir مطابق راهنمای ثبت نام بارگذاری نمایند. لازم به ذکر است هیچ مدرکی به صورت دستی پذیرفته نخواهد شد. بدیهی است، به درخواست ­های ارسال شده پس از موعد مقرر ترتیب اثر داده نمی شود.

شرایط و ضوابط شرکت در این فراخوان به شرح زیر می باشد:

الف) دارا بودن صلاحیت­های عمومی داوطلبان

ب) دارا بودن شرایط اختصاصی داوطلبان پذیرش بدون آزمون

ج) ارسال مدارک لازم جهت شرکت در فراخوان

مدارک لازم جهت شرکت در فراخوان کارشناسی ارشد:

۱- تصویر گواهی (پانزده درصد برتر در شش نیمسال) تایید شده توسط دانشگاه محل تحصیل کارشناسی (فرم شماره ۱ برای دانشجویان دانشگاه زنجان و فرم شماره ۲ برای دانشجویان سایر دانشگاه ها)

۲-تصویر شناسنامه و کارت ملی

۳- واریز مبلغ ۴۵۰۰۰۰ ریال (چهل وپنج هزار تومان) به حساب درآمدهای اختصاصی دانشگاه زنجان از طریق سامانه گلستان (قابل ذکر است مبلغ مربوطه غیر قابل استرداد می باشد)

نکات قابل توجه

۱. دانشگاه در بررسی مدارک داوطلب، دانشگاه محل تحصیل مقاطع قبلی را مد نظر قرار داده و ضریب همترازی دانشگاه را اعمال خواهد کرد.

۲. دانشجویان مقطع کارشناسی ناپیوسته طبق آیین نامه مجاز به شرکت در این فراخوان نیستند.

۳. دانشجویان دانشگاه زنجان که بیش از دو نیمسال را در سایر دانشگاه ها به صورت مهمان گذرانده باشند مانند دانشجویان سایر دانشگاه ها خواهند بود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات