تاریخ برگزاری و جزییات ثبت نام و آزمون کارشناسی ارشد آزاد/امشب آخرین فرصت ثبت نام

براساس اعلام مرکز آزمون دانشگاه آزاد، داوطلبان شرکت در کنکور ناپیوسته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۲۴ امشب فرصت ثبت نام دارند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری مهر، داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب فرصت دارند که با مراجعه به سامانه ثبت نامی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org در کنکور کارشناسی ارشد ۹۱ این دانشگاه نام نویسی کنند.

کنکور کارشناسی ارشد ۹۱ دانشگاه آزاد اسلامی طی روزهای ۲۱ تا ۲۳ اردیبهشت ماه سال آینده برگزار و نتایج نهایی آن در اواخر شهریور ماه اعلام خواهد شد.

پذیرش دانشجو فقط در رشته همنام و یا متجانس امکان پذیر است و در صورتی که گرایش داوطلب در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته وجود نداشته باشد یکی از گرایشهای رشته مورد نظر توسط وی انتخاب شده و در فرم ثبت نام اینترنتی پذیرش بدون آزمون درج می شود.

نوع پذیرش در این کنکور در مقایسه با سالهای گذشته تغییری نکرده و ۲ هزار و ۱۴۵ رشته محل در این دوره از پذیرش در نظر گرفته شده که افزایش ۲۹ درصدی را نشان می دهد.

واحدها و مراکز دانشگاهی مستقر در کل کشور به جز استانهای تهران، قزوین و قم آمادگی بورس کردن تعدادی از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد رشته های کامپیوتر و حسابداری را برابر ضوابط و مقررات دارا هستند.

سؤالات رشته های مختلف به تشخیص دانشگاه اغلب تشریحی کامل، تستی – تشریحی و اغلب به صورت تستی کامل
طرح و تنظیم می شود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات