تمدید مهلت ثبت نام آزمون آزاد

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد ۹۱ این دانشگاه تا چهارشنبه هفته جاری خبر داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

عبدالله سجادی جاغرق در گفتگو با خبرگزاری مهر ضمن اعلام خبر تمدید کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تا روز چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه تاکید کرد که تاکنون ظرفیت پذیرش در این دوره قطعی نشده است.

داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب فرصت داشتند که با مراجعه به سامانه ثبت نامی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org در کنکور کارشناسی ارشد ۹۱ این دانشگاه نام نویسی کنند که این مهلت تمدید شد.

کنکور کارشناسی ارشد ۹۱ دانشگاه آزاد اسلامی طی روزهای ۲۱ تا ۲۳ اردیبهشت ماه سال آینده برگزار و نتایج نهایی آن در اواخر شهریور ماه اعلام خواهد شد.

پذیرش دانشجو فقط در رشته همنام و یا متجانس امکان پذیر است و در صورتی که گرایش داوطلب در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته وجود نداشته باشد یکی از گرایشهای رشته مورد نظر توسط وی انتخاب شده و در فرم ثبت نام اینترنتی پذیرش بدون آزمون درج می شود.

نوع پذیرش در این کنکور در مقایسه با سالهای گذشته تغییری نکرده و ۲ هزار و ۱۴۵ رشته محل در این دوره از پذیرش در نظر گرفته شده که افزایش ۲۹ درصدی را نشان می دهد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات