نخبگان

منع ورود داوطلبان بدون کارت در آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۱۳۹۴

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد : داوطلبان باید در حفظ و نگهداری کارت ورود به جلسه خود نهایت دقت را داشته باشند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست ، داوطلبان باید در حفظ و نگهداری کارت ورود به جلسه خود نهایت دقت را داشته باشند، زیرا حوزه ها موظفند از ورود داوطلب بدون کارت به جلسه امتحان جلوگیری به عمل آورند.

دکتر علوی فاضل با اعلام این خبر به روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش گفت: حفظ کارت ورود به جلسه یک ضرورت است و حوزه ها از ورود داوطلبانی که کارت ورود به جلسه خود را به همراه نداشته باشند، ممانعت به عمل می آورند. علوی فاضل درخصوص زمان برگزاری آزمون ها گفت: آزمون ها در رأس ساعت های اعلام شده آغاز خواهد شد، لذا داوطلبان باید یک ساعت زودتر یعنی در آزمونهای نوبت صبح رأس ساعت ۷:۰۰ و در آزمونهای نوبت عصر رأس ساعت ۱۵:۰۰ در حوزه های امتحانی خود حضور داشته باشند تا بتوانند بدون دغدغه حوزه امتحانی و بعد صندلی خود را شناسایی کنند.

علوی فاضل در ادامه اعلام کرد: داوطلبان در هنگام استقرار در صندلی باید شماره صندلی، کارت ورود به جلسه و شماره پاسخنامه خود کنترل کنند و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت، آن را به مسئولین حوزه اطلاع دهند.

وی درخصوص دفترچه سؤالات تأکید کرد: به هر داوطلب متناسب با مجموعه امتحانی انتخابی اش، یک جلد دفترچه سؤال داده خواهد شد که هر داوطلب ملزم است با توجه به رشته انتخابی و مواد امتحانی و ضرایب دروس به سؤالات پاسخ دهد، لذا داوطلب نباید به دروسی که ضریب آنها برای یک رشته صفر است، پاسخ دهد.

معاون سنجش و پذیرش در مورد تستی بودن سؤالات گفت: سوالات کلیه مجموعه های امتحانی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۴ بجز مجموعه های: نوازندگی ساز جهانی، طراحی پارچه و لباس، طراحی فضاهای آموزشی، برنامه ریزی شهری و منطقه ای، طراحی شهری، معماری، طراحی صنعتی، تصویرسازی، نقاشی، ارتباط تصویری و هنرهای نمایشی که دارای یک درس تشریحی می باشند، بصورت تستی خواهد بود.

وی در ادامه افزود: در رشته های مجموعه هنر و معماری و شهرسازی آزمون اسکیس آنها بصورت عملی خواهد بود که بطور همزمان با آزمون تستی برگزار خواهد شد. علوی فاضل گفت: همچنین رشته های کارگردانی نمایش و موسیقی نیز علاوه بر آزمون تستی دارای آزمون عملی هستند که این آزمون بعد از اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد برگزار خواهد شد که جزییات اطلاعات آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

علوی فاضل در پایان همه داوطلبان را به آرامش دعوت و توصیه کرد: سؤالات آزمون کارشناسی ارشد به طور استاندارد طراحی شده، لذا هر فرد می تواند با اتکا به اطلاعات خود با آرامش و توکل به خداوند متعال به سؤالات پاسخ دهد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
مینو
خرداد ۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۶ ب٫ظ

سلام ممنون از اطلاع رسانی شما

فرزانه
خرداد ۶, ۱۳۹۴ ۹:۱۷ ب٫ظ

سلام
ممنون