نخبگان

مهلت شورای عالی انقلاب فرهنگی به دانشگاه آزاد جهت رفع نقص کدرشته های کارشناسی ارشد

شورای عالی انقلاب فرهنگی تا شهریورماه سال ۹۵ به دانشگاه آزاد اسلامی مهلت داده است که نقص رشته محل های تحصیلات تکمیلی خود را رفع کند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

فرهاد حسین زاده لطفی در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت: ممیزی رشته های این دانشگاه در راستای رفع نقص مشکلات آموزشی این دانشگاه انجام شده است و در مرحله نخست ممیزی حدود ۸ هزار رشته محل بررسی شدند.

وی افزود: در مرحله نخست ممیزی رشته محل های این دانشگاه بیشتر بررسی ها مربوط به حوزه تحصیلات تکمیلی بود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: طی ممیزی صورت گرفته بیشتر نقص رشته محل های این دانشگاه مربوط به کمبود هیات علمی بوده است که اعلام فراخوان دوم جذب هیات علمی این دانشگاه در سال جاری برای رفع این مشکلات بوده است.

حسین زاده لطفی تاکید کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی تا شهریورماه سال ۹۵ به دانشگاه آزاد فرصت داده که مشکلات رشته محل های خود را رفع کند و در این راستا نیز دانشگاه آزاد با وزارت علوم همکاری بسیار خوبی دارد.

وی عنوان کرد: مرحله دوم ممیزی رشته محل های این دانشگاه آغاز شده است و در صورتی که واحدی اقدام به رفع مشکلات رشته محل های خود نکرده باشد به طور حتم در ظرفیت های این واحد تجدید نظر جدی از سوی سازمان مرکزی دانشگاه انجام خواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات