عدم قابلیت توسعه بیش از ۷۰درصد رشته/گرایش‌های کارشناسی ارشد آزاد

معاون امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد گفت: بیش از ۷۰درصد رشته/گرایش‌های کارشناسی ارشد به دلیل نبود داوطلب به میزان کافی قابلیت توسعه ندارند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، فرهاد حسین زاده لطفی معاون امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد در دهمین شورای تخصصی آموزشی دانشگاه آزاد آذربایجان غربی که در محل سالن اجلاس شهید حمید باکری واحد ارومیه برگزار شد با بیان اینکه از دیدگاه آموزش عالی در بازه سال‌های ۱۳۹۰تا ۱۴۰۰ در بحرانی ترین وضعیت قرار داریم، گفت: کاهش جمعیت دانش آموزی و افزایش مراکز آموزش عالی مهر تاییدی بر این موضوع است.

وی با بیان اینکه بالای ۸۰ درصد درآمد دانشگاه از طریق شهریه دانشجویان است، گفت: جذب دانشجو، عامل بسیار مهمی است ولی باید در چارچوب قوانین و آیین نامه‌ها صورت گیرد.

حسین زاده لطفی رقابت هایی که به غلط در طول سال‌های اخیر بین واحدهای دانشگاه آزاد صورت گرفته است را نادرست دانست و افزود: منابعی که در استان وجود دارد باید به طور مساوی با توجه به ظرفیت‌ها بین همه واحدها توزیع شود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: در بیش از ۷۰ درصد رشته گرایش‌های مقطع کارشناسی ارشد به دلیل کمبود داوطلب، جذب نداریم.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاهی موفق است که قوانین و مقررات را در راستای افزایش کیفیت سرلوحه کار خود قرار دهد، گفت: تلاش مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی همواره بر رعایت قوانین است و پیشرفت‌های کنونی را نیز مدیون آن هستیم.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات