نخبگان

ادامه پذیرش در اکثریت رشته‌محل‌های ارشد آزاد در سال ۹۶

رئیس مرکز سنجش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در مقطع کارشناسی ارشد امسال نسبت به سال گذشته تفاوتی در رشته‌محل وجود ندارد‌.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

امیررضا شاهانی سرپرست مرکز سنجش دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌ و گو  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در مورد توجه به تحصیلات تکمیلی عنوان کرد: در مقطع کارشناسی ارشد امسال نسبت به سال گذشته تفاوتی در رشته محل وجود ندارد‌.

وی ادامه داد: در مورد رشته‌هایی که امکان حذف آنها وجود داشت به جز تعداد محدودی‌ سایر رشته‌ها به قوت خود باقی‌ بوده و داوطلبان‌ با توجه به انتخاب رشته‌ای که داشته‌اند بر اساس ضوابط دانشگاه مورد پذیرش قرار می‌گیرند.

سرپرست‌ مرکز سنجش دانشگاه آزاد‌ تصریح کرد: به دانشجویان‌ تضمین‌ می‌دهیم هیچ مشکلی در مورد رشته های تحصیلات تکمیلی‌ ایجاد نمی‌شود و بحث وزارت علوم نیز برای سال‌های آینده این دانشگاه بوده بنابراین‌ داوطلبان و دانشجویان هیچ نگرانی‌ نسبت به وضعیت تحصیل خود نداشته‌ باشند.

شاهانی‌ در خصوص کیفیت‌بخشی به فعالیت‌ها عنوان کرد: ارتقا کیفیت از سیاست‌های قطعی در دانشگاه آزاد محسوب شده و با اتخاذ‌ راهکارهای‌ متعدد این مسئله را دنبال خواهیم کرد.

وی با اشاره به اعلام نتایج مقاطع کارشناسی‌ ارشد و دکترا‌ دانشگاه آزاد یادآور شد: مصاحبه آزمون دکترا‌ به پایان رسیده و در حال پردازش‌ اطلاعات داوطلبان هستیم و در نهایت‌ نتایج هر ۲مقطع شهریور ماه اعلام خواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
سهیل
مرداد ۲۵, ۱۳۹۶ ۲:۲۰ ق٫ظ

نتایجو زودتر اعلام کنید موهام مثل پس زمینه مستر تست سفید شده