بورسیه نخبگان فرهنگی دانشگاه آزاد جهت تحصیل رایگان در مقطع ارشد

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هر ترم به ۱۰ نفر از فعال‌ترین دانشجویان این دانشگاه در حوزه فعالیت‌های فرهنگی جایزه ویژه اعطا می‌شود و از جمله این جوایز اعطای بورس تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به ۱۰ نفر برتر است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از ایسکانیوز، دکتر ابراهیم کلانتری درباره شرایط بورسیه دانشجویان فعال فرهنگی گفت: بنا بر دستور دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، هر ترم به ۱۰ نفر از فعال‌ترین دانشجویان این دانشگاه در حوزه فعالیت‌های فرهنگی جایزه ویژه اعطا می‌شود و از جمله این جوایز اعطای بورس تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به ۱۰ نفر برتر است.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

وی افزود: این بورس، برای دانشجویانی که درخشش ویژه‌ای دارند، تشویقی است که می توانند به صورت رایگان در مقاطع بالاتر ادامه تحصیل دهند.

حجت الاسلام کلانتری تصریح کرد: این بورسیه تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا به دانشجویان برتر اعطا می شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اجرای چنین طرحی زمینه ساز رشد و بالندگی دانشجویان نخبه در دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور خواهد شد و زمینه ساز پرورش استعدادهای فراوانی است که علیرغم توانایی و برخورداری از استعداد های ویژه، در برخی مواقع به دلیل عدم بضاعت مالی، از ادامه تحصیل بازمی مانند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
محمد
بهمن ۵, ۱۳۹۶ ۱۰:۱۴ ق٫ظ

منظورتون از فعالیت های فرهنگی چه چیزی است؟