پذیرش در بیش از ۲۰۰ کدرشته کارشناسی ارشد در واحد الکترونیکی آزاد

سرپرست واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در دوره کارشناسی ارشد در همه رشته های فعال دانشگاه که حدود ۲۰۰ کدرشته است، پذیرش می کنیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از خبرگزاری آنا، محمدرضا کشاورزی گفت: در حال حاضر حدود ۱۸هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی مشغول تحصیل هستند؛ در بحث آموزش الکترونیکی ما در کشور اول هستیم.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

وی درباره مقاطع مختلف تحصیلی در این واحد دانشگاهی ادامه داد:‌ در مقطع دکتری پذیرش نداریم، اکثر تمرکزمان روی مقطع کارشناسی ارشد است و کمی هم در مقطع کارشناسی پذیرش داریم. در دوره کارشناسی در رشته‌های مهندسی نرم‌افزار، روانشناسی، حسابداری مدیریت دولتی پذیرش داریم، در دوره کارشناسی ارشد در همه رشته‌های فعال دانشگاه که حدود ۲۰۰ کدرشته است، پذیرش می‌کنیم.

دکتر کشاورزی همچنین درباره چگونگی پذیرش در این دانشگاه گفت: پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد صرفاً از طریق کنکور است ولی در دوره کارشناسی براساس سوابق تحصیلی هم پذیرش داریم.

وی درخصوص شهریه آموزش‌های الکترونیکی گفت: براساس مصوبه دانشگاه آزاد اسلامی، هزینه‌ها مانند بقیه واحدهای حضوری دانشگاه آزاد اسلامی است اما به ما اجازه تخفیف داده‌اند و ما هم به دانشجویان تخفیف می‌دهیم.

سرپرست واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: با اینکه در مدارک تحصیلی عنوان «الکترونیکی» قید می‌شود اما دانشجویان برای تحصیل در مدارج بالاتر مانند سایر دانشگاه ها با مشکلی مواجه نیستند و می‌توانند به راحتی ادامه تحصیل دهند.

کشاورزی افزود: سخت افزارها و زیرساخت های خوبی در واحد الکترونیکی وجود دارد. سامانه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌ که نیاز به حضور فیزیکی نیست، دانشجویان خارج از کشور هم به راحتی می‌توانند از سامانه‌های ما استفاده کنند.

وی درباره دانشجویان خارجی در این واحد دانشگاهی گفت: از کشورهای مختلف اروپایی، کانادا، چین، کشورهای عربی و لبنان دانشجو داریم. برای جذب دانشجوی خارجی در برخی رشته‌ها مانند آموزش زبان فارسی کار می‌کنیم ولی هنوز گسترده نشده است.

دکتر کشاورزی درباره افت و خیزهای اینترنت و ایجاد خلل در آموزش ادامه داد: احتمال هست که اختلالی ایجاد شود و دانشجویان در استفاده از کلاسها مشکل داشته باشند ولی کلاسها ضبط می‌شوند و دانشجویان می‌توانند کلاس‌ها را در فرصتی دیگر ببینند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
نگین
خرداد ۱۷, ۱۳۹۷ ۱:۲۹ ق٫ظ

امتحان ها حضوریه؟ برای دانشجوهای خارجی چطور؟!!

مشاور
خرداد ۱۸, ۱۳۹۷ ۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  نگین

سلام
بله برگزاری امتحان واحدهای مجازی به صورت حضوری هستش.