پارسه
نوگام
مدرسان شریف
عالم زاده

اعلام نتایج کارشناسی ارشد استعداد درخشان ۹۷ دانشگاه بوعلی همدان

نتایج اولیه پذیرش بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه بوعلی سینای همدان در سال تحصیلی ۹۷-۹۸ منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست، بر اساس اعلام این دانشگاه، بررسی پرونده های پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه بوعلی همدان در سال ۱۳۹۷ بر اساس آیین نامه این پذیرش و با نظر گروه های آموزشی دانشگاه و تایید شورای دفتر انجام شد.

  • دانشجویانی که در سایر دانشگاه ها پذیرش شده اند و یا به هر دلیلی قصد استفاده از این تسهیلات در دانشگاه بوعلی سینا را ندارند حداکثر تا تاریخ ۱۷ مردادماه ۱۳۹۷  فرصت دارند فقط بصورت کتبی انصراف خود را روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت ۱۲-۱۰ به دفتر هدایت استعدادهای درخشان  ارائه نمایند
  • دانشجویان پذیرفته شده از سایر دانشگاه ها حداکثر تا تاریخ ۱ شهریور ماه ۱۳۹۷ نسبت به تهیه نامه تاییدیه رتبه از دانشگاه محل تحصیل خود اقدام نمایند.
  • پس از تایید نهایی از طرف سازمان سنجش و وزارت علوم تحقیقات و فناوری پذیرفته شدگان با مراجعه به دفتر در بازه زمانی ثبت نام که متعاقبا اعلام خواهد شد نسبت به ارائه مدارک مورد نیاز (فرم های مربوط به صلاحیت عمومی و …) اقدام نمایند.
  • این پذیرش قطعی و نهایی نمی باشد و  فقط در صورت امکان ثبت در پرتال سازمان سنجش در مهلت مقرر و با تایید سازمان سنجش و وزارت علوم تحقیقات و فنآوری  رسمیت و قطعیت می یابد.

دریافت اسامی پذیرفته شدگان اولیه بدون آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ دانشگاه بوعلی سینا 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات