نخبگان

سرگردانی استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد در انتظار نتایج ارشد ۹۷

در حالی که دو هفته از شروع سال تحصیلی ۹۷-۹۸ گذشته است، همچنان داوطلبان کارشناسی ارشد بدون آزمون سال ۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی در انتظار اعلام نتایج هستند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مستر تست، اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی امسال با کش و قوس‌های فراوان مواجه بود و پس از چند بار تغییر در تاریخ اعلام نتایج، نهایتاً نتایج کارشناسی ارشد ۹۷ آزاد در روز ۲۷ شهریور ماه اعلام شد. دانشگاه آزاد در این زمینه وزارت علوم را مقصر تأخیر می‌دانست و در مقابل وزارت علوم نیز درخصوص تأخیر در انتشار نتایج کارشناسی ارشد آزاد اعلام کرد که دانشگاه آزاد باید کدرشته‌محل‌های تمام زیرنظام‌ها را به سازمان سنجش برای بررسی ارائه کند که امسال این کار را ۲۴ شهریور ماه که یک روز به پایان مهلت بود، انجام داد. اما دانشگاه آزاد هم مدعی شد این فرآیند تحمیلی است و رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اشتباهاً حذف شده است.

درگیری‌های دانشگاه آزاد و وزارت علوم در اعلام نتایج داوطلبان باآزمون کارشناسی ارشد آزاد و عدم اعلام نتایج ارشد بدون آزمون این دانشگاه با وجود گذشت ۱۵ روز از آغاز سال تحصیلی، این شائبه را به وجود آورده که دانشگاه آزاد در تلاش است رشته‌محل‌های حذف‌شده را بازگردانده و با جذب حداکثری در پذیرش ارشد استعداد درخشان مواجه خواهیم بود.

متأسفانه پیگیری‌ها از مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه نیز بی‌فایده بوده و کارمندان این مرکز نیز خبری قطعی در خصوص اعلام نتایج ندارند.

به نظر می‌رسد با توجه به سرگردانی داوطلبان پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد آزاد و عدم اطلاع از حتی زمان دقیق اعلام نتایج، ضروری است دلیل این تأخیر در اعلام نتایج هر چه که هست، به صورت عمومی اعلام شده و هر چه سریع‌تر نسبت به انتشار نتایج کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد اقدام شود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات