نخبگان

آغاز ثبت نام نقل و انتقال کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از ۱۵ آذرماه

شرایط انتقالی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام برای نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان در نیمسال دوم تحصیلی ۹۷-۹۸ دانشگاه آزاد از ۱۵ آذرماه آغاز می شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری مهر، مهلت ثبت نام برای نقل و انتقال و میهمانی نیمسال دوم تحصیلی ۹۷-۹۸دانشگاه آزاد اسلامی از ۱۵ آذرماه آغاز و تا یکم دی ماه ادامه دارد.

متقاضیان برای ثبت درخواست خود باید به سامانه منادا به نشانی www.monada.iau.ir مراجعه کنند.

متقاضیان برای ثبت درخواست خود باید شیوه نامه نقل و انتقالات و ماده الحاقیه آن در سامانه منادا را مطالعه کنند.

پیگیری وضعیت دانشجویان صرفا از طریق سامانه منادا انجام می شود و نیازی به مراجعه حضوری به واحدهای مبدا، مقصد و سازمان مرکزی دانشگاه نیست.

  • انتقال یا میهمانی فرزندان و همسر کارکنان تمام وقت رسمی و قراردادی و اعضای هیأت علمی تمام وقت رسمی آزمایشی و قطعی)، پیمانی و نیمه وقت دانشگاه آزاد اسلامی در صورت احراز شرایط (کسب حداقل ۹۰ ٪ نمره قبولی آخرین نفر پذیرفته شده در واحد مقصد) و دایر بودن رشته، گرایش و مقطع تحصیلی به شهر محل خدمت کارمند یا عضو هیأت علمی (مطابق حکم کارگزینی) و در صورت عدم وجود رشته، گرایش و مقطع به نزدیک ترین واحد محل خدمت از بدو قبولی امکان پذیر است.
  • چنانچه دانشجوی متقاضی انتقال ۹۰ ٪ نمره آخرین نفر پذیرفته شده در واحد مقصد را کسب ننماید؛ مجوز دو ترم میهمانی به شرط پیشرفت تحصیلی در واحد مقصد صادر و در صورت احراز شرایط (گذراندن حداقل ۲۴ واحد درسی در طی دو نیمسال میهمانی برای مقاطع کاردانی، کارشناسی و دکترای حرفه ای با کسب معدل کل ۱۴ و گذراندن ۱۶ واحد درسی در مقطع کارشناسی ارشد با کسب معدل کل ۱۵) پس از دو ترم میهمانی مجوز انتقال صادر خواهد شد. در غیر این صورت دانشجو برای ادامه تحصیل از طریق واحد مقصد به واحد قبولی اولیه معرفی خواهد شد.

ضوابط انتقال یا میهمانی کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی:

  • انتقال کارکنان و اعضای هیات علمی تمام وقت رسمی (آزمایشی و قطعی دانشگاه آزاد اسلامی به نزدیکترین واحد محل خدمت پذیرفته شده (به استثنای واحد محل خدمت) از بدو قبولی در صورت کسب ۹۰% نمره آخرین فردا پذیرفته شده در رشته مقطع مربوطه در واحد مقصد امکان پذیر است.
  • چنانچه دانشجوی متقاضی انتقال، ۹۰ نمره آخرین نفر پذیرفته شده در واحد مقصد را کسب ننماید؛ مجوز دو ترم میهمانی به شرط پیشرفت تحصیلی در واحد مقصد صادر و در صورت احراز شرایط (گذراندن حداقل ۲۴ واحد درسی در طی دو ترم میهمانی برای مقاطع کاردانی، کارشناسی با کسب معدل کل ۱۴ و گذراندن ۱۶ واحد درسی در مقطع کارشناسی ارشد با کسب معدل کل ۱۵) پس از دو ترم میهمانی مجوز انتقال صادر خواهد شد. در غیر این صورت دانشجو برای ادامه تحصیل از طریق واحد مقصد به واحد قبولی اولیه معرفی خواهد شد.

هزینه انتقال و میهمانی:

هزینه انتقال یا میهمانی تمام دانشجویان متقاضی که بر اساس ماده ۱۲ آیین نامه به شرح زیر می باشد:

  • هزینه انتقال دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد ۱۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال می باشد که توسط واحد مبدا در زمان تسویه حساب اخذ می گردد.
  • هزینه میهمانی برای هر نیمسال در مقطع کارشناسی ارشد ۸/۰۰۰/۰۰۰ می باشد که به همراه شهریه ثابت توسط واحد مقصد اخذ و به حساب واحد مبدا واریز می گردد.

هزینه بررسی مدارک:

هزینه بررسی مدارک دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد ۹۴۵/۰۰۰ ریال می باشد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات