نخبگان

تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۸

مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ تا روز سه‌شنبه ۹۸/۴/۲۵ تمدید شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، متن اطلاعیه منتشره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به شرح زیر است:

پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب کارشناسی ارشد ۹۸ در تاریخ ۹۸/۰۴/۱۷، ضمن اعلام اصلاحات جدید ذیل در دفترچه راهنمای انتخاب رشته، بدین‌وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۰۴/۲۳/۹۸)برای انتخاب رشته اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که متقاضیان بتوانند تا پایان روز سه‌شنبه مورخ ۹۸/۰۴/۲۵ نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات این اطلاعیه، به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمانمراجعه و نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام نمایند.

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام نمایند.

لازم به تاکید است با توجه به فشردگی زمانی در سایر فرآیندهای آزمون فوق، مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید مجدد نمی‌باشد لذا ضرورت دارد داوطلبان در زمان تعیین شده نسبت به انتخاب رشته و یا ویرایش رشته‌های انتخابی خود اقدام نمایند.

دریافت اصلاحات دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۸

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۹ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
زیبا
تیر ۲۷, ۱۳۹۸ ۱:۲۳ ق٫ظ

سلام ، وققتون یخیر
میشه کسی که می دونه بهم بگه دارم دیونه میشم
امسال باتوچه به ظرفیت های انقدر کم چی میشه قبول شد با رتبه ی ۸۹ مهندسی پلیمر
توروخدا کسی می دونه بگه ؟

مهسا
تیر ۲۸, ۱۳۹۸ ۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  زیبا

سلام
لطفا بفرمایید که رتبه تون در کدوم گرایش ۸۹ شده؟

امیر
تیر ۲۵, ۱۳۹۸ ۸:۲۹ ب٫ظ

سلام وقت بخیر ببخشید یه سوال داشتم. من بعد از ثبت نام یه رسید بهم داده که ۱۶ رقمه و همون کد پیگیری اول هست که موقع خرید کد ثبت نام گرفته بودم هست. آیا درسته یعنی همون کد پیگیری اولیه رو به همه میده؟ یا باید متفاوت باشه؟

Me
تیر ۲۴, ۱۳۹۸ ۴:۵۴ ب٫ظ

سلام،اینده کاری کسانی که ارشد روانشانسی میگیرن اما کارشناسی انها غیرمرتبطه چی میشه؟میتونن چه کاری کنن؟مجوز دفتر که نمیدن

امیر
تیر ۲۳, ۱۳۹۸ ۹:۱۱ ب٫ظ

دوستان سلام تا کی وقت داریم برای اعتراض؟ اعتراضو باید تو وقت اداری بفرستیم یا فرق نمیکنه؟ و اینکه اگر دو تا اعتراض در ۲ مورد مختلف هست، هر دو رو با هم بفرستم یا جداجدا؟ خواهش میکنم اگه کسی میدونه راهنماییم کنه. وقتی نمونده

بی نام
تیر ۲۴, ۱۳۹۸ ۸:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  امیر

فرقی نمیکنه کی بفرستین
ولی اگه جواب بدن احتمالا تو وقت اداری پاسخ میدن
خب اگه موضوعش فرق داره جداجدا بفرست
اگه یکیه باهم بفرست
خیلی مهم نیست
بخوان رسیدگی کنن این چیزا مهم نیست

امیر
تیر ۲۴, ۱۳۹۸ ۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  بی نام

ممنونم دوست عزیز

پویان
تیر ۲۳, ۱۳۹۸ ۲:۵۱ ب٫ظ

چرا نمیذارید بعضی دانشگاه ها که ظرفیت خالی دارن پذیرش ازاد انجام بدن