نخبگان

شروع ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور ۹۹ دانشگاه آزاد

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور ۹۹ دانشگاه آزاد آغاز شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بنا بر اعلام روابط عمومی مرکز سنجش، ثبت نام دکتری بدون آزمون ۹۹ دانشگاه آزاد و ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور آزاد ۹۹ از ساعت ۱۳ امروز پنج شنبه مورخ ۱۶ مرداد ماه آغاز شد. مهلت ثبت نام ارشد بدون کنکور آزاد ۹۹ تا ۳۱ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

داوطلبن با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش و پذیرش به آدرس www.azmoon.org در صورت داشتن شرایط کارشناسی ارشد بدون کنکور ۹۹ دانشگاه آزاد می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

کارشناسی ارشد بدون کنکور 99 دانشگاه آزاد

شرایط پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور آزاد ۹۹

بر اساس بخشنامه موضوع آئین نامه جامع پذیرش بدون آزمون استعدادهای برتر و فارغ التحصیلان ممتاز برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر در دانشگاه آزاد اسلامی و مصوبات جلسه شورای راهبردی سنجش و پذیرش مورخ  ۹۸/۰۸/۱۳ شرایط ثبت نام به شرح ذیل است:

شرط معدل پذیرش ارشد بدون کنکور ۹۹ دانشگاه آزاد

کلیه حائزین شرایط درخواست کننده دوره کارشناسی ارشد شامل استعدادهای برتر و فارغ التحصیلان ممتاز براساس حداقل معدل ۱۶ برای رشته های غیر علوم انسانی و ۱۷ برای رشته های علوم انسانی و سایر شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام براساس امتیازات حاصل از معدل و سایر شاخص های مرتبط ارزیابی و براساس ظرفیت ۱۰ درصدی برای هر یک از رشته/محل‌های انتخابی گزینش علمی خواهند شد.

سایر شرایط کارشناسی ارشد بدون آزمون آزاد ۹۹

– پذیرش دانش آموختگان واجد شرایط تا ۳ سال پس از فارغ التحصیلی در رشته متجانس امکان پذیر است.

– ترم تابستانی و مرخصی بدون احتساب سنوات جزء نیمسال های تحصیلی محسوب نمی شوند، مشروط به این که تعداد نیمسال های تحصیلی برای دوره کارشناسی پیوسته ۱۰ نیمسال و برای دوره کارشناسی ناپیوسته  ۶ نیمسال بیشتر نشود.

– تغییر رشته/گرایش در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته ممنوع می باشد.

– متقاضیان شرکت در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته بدون آزمون (استعدادهای درخشان) باید رشته ای متجانس با رشته فارغ التحصیلی دوره کارشناسی خود را در مجموعه انتخاب نمایند.

دانش آموختگان ممتاز سایر دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور آزاد ۹۹ و پذیرش در این دوره را خواهند داشت.

– داوطلبان دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته بدون آزمون (استعدادهای درخشان) مجاز به انتخاب حداکثر ۱۰۰ رشته/محل از یک مجموعه از جدول شماره یک دفترچه می باشند.

نحوه ثبت نام ارشد بدون کنکور ۹۹ دانشگاه آزاد

داوطلبان لازم است ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام کنند. سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام نمایند.

هزینه ثبت نام

هزینه ثبت نام متقاضیان پذیرش ارشد بدون ازمون ازاد، ۶۱۰هزار ریال است که لازم است به صورت آنلاین در هنگام خرید کارت اعتباری پرداخت شود.

جزئیات فرایند ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور ازاد ۹۹

ثبت نام از داوطلبان دوره بدون آزمون (استعدادهای درخشان) کارشناسی ارشد ناپیوسته فقط به صورت اینترنتی انجام می شود. مراحل ثبت نام به شرح زیر است:

نحوه ثبت نام ارشد بدون کنکور 99 دانشگاه آزاد

۱. نسبت به خرید کارت اعتباری از طریق این لینک زیر اقدام کنید.

 

با ورود به سامانه بر روی گزینه خرید کارت کلیک کنید.

ثبت نام ارشد بدون کنکور 99 آزاد

سپس بر روی گزینه «ادامه» کلیک کنید.

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور 99 دانشگاه آزاد

در این مرحله لازم است به دقت اطلاعات خود را وارد کنید.

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور 99 آزاد

نکات مهم خرید کارت اعتباری ثبت نام ارشد بدون کنکور ۹۹ آزاد

  • در هنگام خرید کارت اعتباری ثبت نام دقت کنید؛ زیرا بر اساس اعلام دانشگاه آزاد، پس از خرید امکان عودت وجه کارت اعتباری خریداری شده وجود ندارد.
  • با توجه به اینکه در مرحله خرید کارت اعتباری داوطلبان می بایست مجموعه آموزشی مورد نظر را انتخاب می نمایند، لازم است در این انتخاب دقت لازم را داشته باشند.
  • پس از خرید کارت اعتباری، نسخه چاپی شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده را تهیه و تا پایان اعلام نتایج نزد خود حفظ نمائید.
  • کارت اعتباری ثبت نام خریداری شده تنها برای ثبت نام در دوره و مجموعه مورد نظر صادر شده است و امکان تغییر دوره و مجموعه پس از خرید کارت اعتباری وجود ندارد.

۲. داوطلبان پس از خرید کارت اعتباری می بایست شماره کارت اعتباری و شماره کد ملی در کادر مربوطه با دقت وارد نموده و سپس گزینه ورود به صفحه ثبت نام را انتخاب نمایند.

داوطلبان قبل از مراجعه به سامانه ثبت نام اینترنتی فایل مربوط به عکس خود را مطابق آن چه در ادامه مطرح خواهد شد، آماده ارسال نمایند.

ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد

فایل تصویری تهیه شده توسط داوطلب باید دارای شرایط ذیل باشد:

  1. فایل مربوطه لازم است با اسکن از عکس  ۳×۴ یا ۶×۴ به صورت Grayscale256 و با درجه وضوح  ۱۰۰ dpi و با فرمت  jpg ذخیره شده باشد.
  2. حجم فایل تصویر ارسالی باید کمتر از ۷۰ کیلوبایت باشد.
  3. عکسی که تصویر از روی آن تهیه می شود، لازم است تمام رخ بوده و در سال جاری تهیه شده باشد.
  4. ابعاد تصویر ارسالی باید حداقل ۲۰۰ × ۳۰۰ پیکسل و حداکثر  ۳۰۰ × ۴۰۰ پیکسل باشد.
  5. تصویر باید در جهت صحیح و بدون چرخش تهیه شده و فاقد هرگونه حاشیه زاید باشد.
  6. تصویر داوطلب باید واضح و مشخص بوده و اثر مهر، منگنه و سایر مواردی که منجر به مخدوش و نامشخص بودن چهره داوطلب میشود در تصویر وجود نداشته باشد.

۳. در این مرحله لازم است اطلاعات ذیل در سامانه درج شود:

– بندهای ۱ الی ۱۰ مربوط به اطلاعات نام، نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، سری و سریال شناسنامه، شماره کد ملی،جنس، دین و تابعیت داوطلب است که می بایست دقیقاً در محل مربوطه وارد گردد.

– بندهای ۱۱ الی ۱۳ مربوط به شماره تلفن ثابت، پیش شماره شهرستان، شماره تلفن همراه و نشانی پست الکترونیکی داوطلب است. وارد نمودن صفر در ابتدای پیش شماره الزامی میباشد.

– بندهای ۱۴ الی ۱۷ مربوط به نشانی محل سکونت، استان محل سکونت و کد پستی ده رقمی می باشد که لازم است داوطلبان اطلاعات آن را با دقت تکمیل نمایند.

نشانی داوطلبان لازم است دقیقاً به صورت مشخص شده در فرم ثبت نام شامل: شهر خیابان کوچه پلاک طبقه و … وارد شود. کد پستی لازم است به صورت ۱۰ رقمی وارد شود.

– بند ۱۸ مربوط به نوع وضعیت خدمت وظیفه داوطلبان مرد است که لازم است نسبت به تعیین وضعیت خدمت وظیفه خود اقدام نمایند.

– بند ۱۹ مربوط به وضعیت جسمانی داوطلب این دوره می باشد.

– پس از ورود اطلاعات فردی لازم است کلیه اقلام اطلاعاتی وارد شده را یک بار دیگر بررسی نموده و پس از اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده گزینه «ثبت اطلاعات و رفتن به مرحله بعد» را انتخاب نمایید.

تذکر: در صورت بروز هرگونه خطا در ورود اطلاعات به پیامهای سیستم ثبت نام توجه نموده و پس از رفع خطای احتمالی مجدداً نسبت به انتخاب گزینه «تأیید و ادامه» اقدام نمایید.

۴. در این مرحله لازم است رشته فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی، دانشگاه یا موسسه آموزش عالی صادرکننده مدرک داوطلب، تاریخ دقیق فارغ التحصیلی، تعداد نیمسال های تحصیلی مقطع کارشناسی و معدل مقطع کارشناسی به صورت دقیق ثبت گردد.

پس از درج اطلاعات گزینه «ثبت اطلاعات و رفتن به مرحله بعد» را انتخاب نمایید.

۵. بارگذاری عکس داوطلب ثبت نام با توجه به توضیحات فوق می بایست در این مرحله صورت پذیرد.

۶. در این مرحله داوطلب می بایست تصویر ریز نمرات مقطع کارشناسی خود را بارگذاری نماید و سپس گزینه «ثبت اطلاعات و رفتن به مرحله بعد» را انتخاب نمایید.

۷. در این مرحله داوطلب دوره بدون آزمون (استعدادهای درخشان) می بایست نسبت به انتخاب استان، واحد دانشگاهی و عنوان رشته براساس شرایط و ضوابط اعلام شده به انتخاب حداکثر ۱۰۰ رشته/ محل از یک مجموعه مبادرت نماید.

تذکر: متقاضی جهت درج رشته/ محل در لیست مورد نظر می بایست گزینه انتخاب در مقابل رشته/ محل های پیشنهادی را انتخاب نموده و سپس رشته/ محل انتخابی را در لیست انتخاب شده مشاهده نماید.

۸. پس از ورود کلیه اطلاعات لازم است داوطلب با دقت کلیه اطلاعات خود را مرور نموده و در صورت لزوم به اصلاح هر یک از آنها با انتخاب گزینه «مرحله قبلی» به صفحه مورد نظر مراجعه و اصلاحات لازم را انجام دهد.

۹. در صورت عدم لزوم اصلاح اطلاعات وارد شده داوطلب می تواند گزینه «تأیید و ثبت نهایی» را انتخاب نماید.

نکات مهم ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور آزاد

پس از تأیید نهایی اطلاعات، داوطلب یک کد رهگیری از سیستم دریافت می نماید. به داوطلبان اکیداً توصیه می‌شود کد رهگیری خود را تا پایان اعلام نتایج این دوره حفظ نمایند.

پس از ثبت نام و دریافت کد پیگیری به منظور ویرایش اطلاعات ثبت نامی نیازی به تهیه کارت اعتباری مجدد ندارید.

برای دانش‌آموختگـان دانشـگاه آزاد اسـلامی و سـایر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور ضـریب تصـحیح معدل در نظر گرفته می‌شود.

کارکنان و اعضای هیأت علمی محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی مجاز نیستند واحد دانشگاهی محل خدمت خود را بـه عنـوان محل تحصیل انتخاب نمایند.

ثبت نام اتباع خارجی جهت پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد

  • اتباع غیر ایرانی پس از خرید کارت اعتباری ثبت نام دوره مورد نظر می‌توانند با وارد نمودن شماره کارت اعتباری خریداری شده و کد پیگیری اتباع خارجی وارد شده در زمان خرید کارت، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
  • اتباع غیر ایرانی جهت ثبت نام در این دوره لازم است با مراجعه به وب سایت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به آدرس  www.saorg.ir اطلاعات مربوطه را تکمیل و با اخذ کد پیگیری  ۱۳ رقمی مبادرت به خرید کارت اعتباری نمایند.

دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۹

فهرست واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی که دارای پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور در سال ۹۹ هستند و سایر جزئیات ثبت نام در لینک زیر قابل مشاهده است:

 

مدرک تحصیلی مورد پذیرش در رشته های گروه پزشکی جهت پذیرش بدون کنکور ارشد آزاد

داوطلبان رشته های گروه علوم پزشکی لازم است دارای مدرک پایه مورد پذیرش مطابق جدول ذیل باشند؛ در غیر این صورت مجاز به ادامه تحصیل دراین رشته ها نخواهند بود.

ردیف

رشته

مدارک مورد پذیرش

۱

آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت

کارشناسی بهداشت عمومی، پرستاری، مامایی، مهندسی بهداشت محیط، مهندسی بهداشت حرفه ای، مدیریت خدمات بهداشتی درمانی، هوشبری، مشاوره، مردم شناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی، روانشناسی، تکنولوژی اتاق عمل، فناوری اطلاعات سلامت (مدارک پزشکی)، مطالعات ارتباطی و فناوری اطلاعات

۲

اقتصاد بهداشت

کارشناسی در یکی از رشته های گروه پزشکی، اقتصاد، علوم اقتصادی، مدیریت، مدیریت خدمات بهداشتی درمانی، حسابداری، جامعه شناسی، علوم اجتماعی، مهندسی پزشکی، دکترای عمومی گروه پزشکی و دکترای حرفه ای دامپزشکی، مهندسی صنایع، کارشناسی و کارشناسی ارشد (داروسازی خارج از کشور)

۳

بهداشت و ایمنی مواد غذایی

دکترای پزشکی عمومی، داروسازی، دامپزشکی و دکترای حرفه ای علوم آزمایشگاهی و یا کارشناسی در یکی از رشته های علوم تغذیه، علوم و صنایع غذایی (گرایش کنترل کیفی و بهداشتی)، بهداشت محیط، بهداشت عمومی، میکروبیولوژی، علوم آزمایشگاهی، مهندسی کشاورزی (گرایش صنایع غذایی)، علوم و مهندسی صنایع غذایی، مهندسی شیمی (گرایش شیمی مواد غذایی)، بهداشت مواد غذایی با منشا دامی، بهداشت و بازرسی گوشت، مهندسی تکنولوژی صنایع آرد و بهداشت مواد غذایی

۴

علوم تشریحی

کارشناسی علوم تشریحی، بافت شناسی، زیست شناسی (کلیه گرایش ها)، فیزیوتراپی، اعضای مصنوعی و وسایل کمکی، ارتوپدی فنی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، تکنولوژی پرتودرمانی، تکنولوژی پرتوشناسی، رادیولوژی، شنوایی شناسی، پرستاری، مامایی، بینایی سنجی، هوشبری، تکنولوژی اتاق عمل، علوم آزمایشگاهی، علوم تغذیه، بهداشت عمومی، فوریت های پزشکی، مهندسی پزشکی، باستان شناسی، تربیت بدنی و علوم ورزشی (کلیه گرایش ها)

۵

علوم و صنایع غذایی (گرایش
کنترل کیفی و بهداشتی)

کارشناسی علوم و صنایع غذایی (گرایش های مختلف)، مهندسی کشاورزی (گرایش علوم و صنایع غذایی)، مهندسی شیمی (صنایع غذایی)، داروسازی، علوم تغذیه، تغذیه (صنایع غذایی)، بهداشت مواد غذایی با منشا دامی، صنایع غذایی (گرایش های فنی مهندسی و تغذیه)، تکنولوژی شیر و فرآورده های لبنی، مهندسی تکنولوژی آرد، تکنولوژی صنایع مهندسی روغن خوراکی، گوشت و فرآورده های گوشتی، دکترای داروسازی، دامپزشکی

۶

مدیریت خدمات بهداشتی درمانی

کلیه کارشناسی های علوم پزشکی و کارشناسی مدیریت با گرایش های مختلف، اداره امور بیمارستان ها، مدیریت، حقوق، علوم اجتماعی، حسابداری، علوم اقتصادی

۷

مهندسی پزشکی (بیوالکتریک)

کارشناسی فنی و مهندسی، علوم پایه، گروه های پزشکی و پیراپزشکی، دکترای حرفه ای
پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، مهندسی مدیریت اجرایی

۸

نانوفناوری پزشکی

 

کلیه کارشناسی های علوم پزشکی و کارشناسی مهندسی پلیمر، مهندسی شیمی (کلیه گرایش ها)، مهندسی مواد (کلیه گرایش ها)، مهندسی برق، بیوالکتریک، فیزیک (محض و کاربردی)، شیمی (محض و کاربردی)، شیمی دارویی، زیست شناسی (کلیه گرایش ها)، مهندسی صنایع شیمیایی، مهندسی پزشکی، مهندسی صنایع غذایی، مهندسی کشاورزی، داروسازی، فیزیک حالت جامد، مهندسی مکانیک، دکترای عمومی پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی و دکترای حرفه ای علوم آزمایشگاهی، دکترای پیوسته زیست فناوری (بیوتکنولوژی)

۹

مهندسی بهداشت محیط

کارشناسی بهداشت محیط، مهندسی بهداشت محیط، مهندسی محیط زیست، مهندسی بهداشت حرفه ای، مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار، مدیریت خدمات بهداشتی درمانی، شیمی محض، شیمی کاربردی، زیست شناسی، زیست فناوری

۱۰

روان پرستاری

کارشناسی پرستاری

۱۱

پرستاری داخلی جراحی

کارشناسی پرستاری

۱۲

پرستاری سلامت جامعه

کارشناسی پرستاری

۱۳

پرستاری کودکان

کارشناسی پرستاری

۱۴

پرستاری مراقبت های ویژه

کارشناسی پرستاری، هوشبری، تکنولوژی اتاق عمل (ارائه دو سال سابقه کار بالینی با مدرک کارشناسی الزامی می باشد)

۱۵

بیوشیمی بالینی

کارشناسی بیوشیمی، ویروس شناسی، ایمنی شناسی پزشکی، شیمی، علوم آزمایشگاهی، علوم تغذیه، داروسازی، زیست شناسی (کلیه گرایش ها)، علوم دارویی، علوم و صنایع غذایی، علوم آزمایشگاهی دامپزشکی، بهداشت و بازرسی گوشت، بهداشت مواد غذایی

۱۶

زیست فناوری پزشکی

کلیه کارشناسی های علوم پزشکی، کارشناسی زیست شناسی (کلیه گرایش ها)، بیوتکنولوژی، مهندسی زیست فناوری کشاورزی، علوم آزمایشگاهی، علوم آزمایشگاهی دامپزشکی، علوم تجربی، دکترای عمومی پزشکی، داروسازی و دامپزشکی، کارشناسی و کارشناسی ارشد (داروسازی خارج از کشور)

۱۷

علوم تغذیه*

علوم تغذیه، بهداشت مواد غذایی (کلیه گرایش ها به جز گرایش با منشا دامی)، کارشناسی علوم و صنایع غذایی، علوم و مهندسی صنایع غذایی، مهندسی کشاورزی-علوم و صنایع غذایی، زیست شناسی عمومی، زیست شناسی سلولی مولکولی (گرایش های بیوشیمی، ژنتیک، بیوتکنولوژی، علوم سلولی مولکولی)، پرستاری، مامایی، بهداشت عمومی، علوم آزمایشگاهی، بیوشیمی، رژیم شناسی، اقتصاد تغذیه

۱۸

علوم بهداشتی در تغذیه*

کارشناسی یا بالاتر در رشته های: علوم تغذیه، رژیم شناسی، صنایع غذایی، بهداشت عمومی، مامایی، پرستاری، داروسازی، بهداشت مواد غذایی (کلیه گرایش ها به جز گرایش با منشا دامی)، زیست شناسی سلولی مولکولی (گرایش های بیوشیمی، ژنتیک، بیوتکنولوژی، علوم سلولی مولکولی)، دکترای حرفه ای دامپزشکی

۱۹

شیمی دارویی

کارشناسی در رشته های: داروسازی، کلیه گرایش های شیمی، دبیری شیمی، شیمی محض و کاربردی، بیوشیمی و علوم آزمایشگاهی

۲۰

سم شناسی

کارشناسی در رشته های: حشره شناسی پزشکی و مبارزه با ناقلین، شیمی، میکروب شناسی علوم آزمایشگاهی، علوم بیولوژی (کلیه گرایش ها)، بیوشیمی، شیمی مواد غذایی، بهداشت عمومی، بهداشت حرفه ای، بهداشت محیط، تغذیه، گیاه پزشکی، علوم و صنایع غذایی، فیزیولوژی، ایمنی شناسی، پرستاری، سم شناسی، داروشناسی، بیهوشی، میکروبیولوژی، زیست شناسی، علوم دارویی، ویروس شناسی، انگل شناسی، گیاهان دارویی، بهداشت و بازرسی گوشت، دکترای عمومی پزشکی، دکترای عمومی داروسازی، دکترای عمومی دامپزشکی

* قابل توجه: به پذیرفته شدگان ورودی سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ که دارای مدرک کارشناسی رشته هایی غیر از علوم تغذیه هستند، شماره نظام پزشکی و پرونده کارداده نخواهد شد. در صورت هرگونه ابهام یا سوال و کسب اطلاعات بیشتر به سازمان نظام پزشکی مراجعه فرمایید.

❓دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد کی منتشر می شود؟

معمولا شرایط پذیرش ارشد بدون ازمون ازاد در دفترچه انتخاب رشته باآزمون اعلام می شود. اما در سال ۹۹، دفترچه ثبت نام ارشد بدون کنکور ازاد جدا منتشر شده است.

❓شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور ازاد چیست؟

مهمترین شرط پذیرش ارشد بدون ازمون دانشگاه آزاد، معدل است. برای مشاهده شرایط کامل به متن خبر مراجعه کنید.

❓هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد آزاد بدون کنکور چقدر است؟

هزینه ثبت نام ۶۱هزار تومان است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۴۸ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
کاربر
اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۰:۲۰ ق٫ظ

سلام جناب. ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت سوالی داشتم از خدمتتون. رشته مترجمی زبان انگلیسی جز رشته های علوم انسانی حساب میشه؟ برای ثبت نام ارشد دانشگاه میخواستم بدونم. ممنون

فاطمه
بهمن ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۴۵ ب٫ظ

سلام من با معدل ۱۹ آذر ماه فارغ التحصیل شدم برای ارشد بدون کنکور ارشدطراحی لباس میتونم کاری بکنم؟

ملیکا
آذر ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ق٫ظ

پذیرش ارشد استعداد درخشان دانشگاه آزاد سال۱۴۰۰ حدودا چه وقت اعلام میشود؟

الهام
آبان ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۱۶ ب٫ظ

سلام. من در دی ماه سال ۹۶ فارغ التحصیل شدم. الان باتوجه به تغییر شرط ۱سال به ۳سال شامل من هم میشه یانه؟ یعنی از سال ۹۶ حساب میشه یا ۹۷؟ من برای نیمسال دوم ۹۹ میتونم شرکت کنم یا دیگه امکانپذیر نیست؟

الهام
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۷ ق٫ظ

سلام . من کارشناسیم رشته نرم افزار کامپیوتر یوده . الان میخوام کارشناسی ارشد رو یه رشته دیگه بخونم . میشه توی آزمون بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزد شرکت کنم ؟

امید
شهریور ۱۲, ۱۳۹۹ ۳:۵۷ ب٫ظ

سلام وقت بخیر از فارغ التحصیلان دانشگاهای دیگر به غیر دانشگاه آزاد هم میتونن ثبت نام کنند

اهو
شهریور ۵, ۱۳۹۹ ۷:۰۰ ب٫ظ

سلام ایا مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد ازاد بدون کنکور تمام شده اگر خیر تا کی فرصت دارم

سحر
مرداد ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹ ق٫ظ

سلام ایا میشه دو تا کارت خریداری کرد و در دو تا مجموعه جداگانه انتخاب رشته کنیم؟

Atefeh
مرداد ۲۵, ۱۳۹۹ ۳:۲۶ ب٫ظ

سلام.من ورودی مهر۹۶رشته حقوق از دانشگاه پیام نورم و بهار ۹۸ درسم تموم شد ۶ترمه من بدون ازمون پیام نور ثبت نام کرده بودم معدل کارشناسیمم ۱۸.۳۶شد .میتونم ثبت نام کنم یا نه؟درصورت قبولی تو دانشگاه آزاد شهریه داره یا چون استعداد درخشان بدون شهریه اس ؟؟ممنون میشم جواب بدین

محمدعلی
مرداد ۲۳, ۱۳۹۹ ۹:۱۵ ب٫ظ

سلام وقت بخیر – بنده کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد خوندم و معدلم ۱۷ شده است در رشته نرم افزار
آیا میتونم درارشد بدون کنکور آزاد – در رشته مهندسی فناوری اطلاعات شرکت کنم 

سحر
مرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۱ ب٫ظ

سلام من ۲۹شهریور ۹۶فارغالتحصیل شدم میتونم ثبت نام کنم ؟!توروخدا جواب بدیت

مینا
مرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۵:۰۲ ب٫ظ

سلام . معدل کارشناسیم ۱۶.۶۷. پنج سال هم از فارغ‌التحصیلیم میگذره ،میتونم ثبت نام کنم.

Moradi
مرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۵ ب٫ظ

سلام. اگه ۷ ترمه تموم کرده باشیم با معدل ۱۸/۸صدم هم میتونیم ثبت نام کنیم؟

سعید
مرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ق٫ظ

سلام
آیا امکانش هست بجای اسکن ریزنمرات ، گواهی موقت پایان تحصیلات رو اسکن کرد؟

DORSA
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۴:۰۹ ب٫ظ

سلام اگه ترم اخر باشیم و یکسری دروس نمراتش ثبت نشده باشه هنوز بازم میشه ثبت نام کرد؟

حدیث
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۱۲ ب٫ظ

سلام.من معلمم و تعهد خدمت دارم تو شهری که خدمت میکنم تا ۸سال .براهمین دانشگاه و اداره اموزش و پرورش ریزنمرات و مدرکمو نمیدن ب خودم .میگن از دانشگاه در خواست بیار ولی خب من هنوز دانشگام مشخص نشده که. برا ثبت ریزنمرات ب مشکل برخوردم الان.چیکار باید بکنم؟؟

سعید
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۳۱ ب٫ظ

سلام آیا فقط دانشجویانی که مقطع کارشناسی خود را در دانشگاه آزاد گرفته اند میتوانند در پذیرش بدون کنکور ثبت نام کنند یا دانشجویان سایر دانشگاه ها وموسسات آموزش عالی هم می توانند؟
من کارشناسیم رو آزاد نبودم.😞

Fahimeh
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

بله میشه

سعید
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۵:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  Fahimeh

نتایج چه زمانی اعلام می شود چون در دفترچه من پیدا نکردم مطلبی در این رابطه؟
و اینکه امکان ویرایش هست؟

فاطمه
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۵۱ ب٫ظ

سلام من کارشناسی شیمی خوندم ک جز علوم پایه اس آیا میتونم برای ارشد مهندسی پزشکی بخونم؟
بدون ازمون

نیل
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۱۸ ب٫ظ

سلام من درسم تا آخر تابستون تموم میشه چندواحد داشتم که تابستون برداشتم.منم میتونم ثبت نام کنم؟چون ریز نمرات میخواد چیکار باید بکنم؟

Moradi
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۴۶ ب٫ظ

سلام ببخشید من دوره کارشناسی حقوق رو ۳ سال و نیم تموم کردم با معدل ۱۸/۸صدم میخواستم بپرسم شامل من هم میشه؟

هاشم خلشک
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۲۹ ق٫ظ

با سلام من داری کارشناسی روانشناسی با معدل۷ ۱۶.۶ سال ۹۸ از دانشگاه آزاد اسلامی تهران هستم آیا میتوانم در ارشد بالینی در تهران ثبت نام کنم.
با تشکر هاشم

داوطلب کارشناسی ارشد هنر - حمید
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  هاشم خلشک

پذیرش دانش آموختگان واجد شرایط تا ۳ سال پس از فارغ التحصیلی در رشته متجانس امکان پذیر است.

هاشم خلشک
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۳۶ ب٫ظ

با سلام من متوجه پاسخ شما نشدم من بدلیل شرایط معدلم از شما سئوال کردم که آیا میتوانم ثبت نام کنم یا خیر.
با تشکر هاشم

داوطلب کارشناسی ارشد هنر - حمید
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  هاشم خلشک

بله باید مراجعه کنید به دفترچه چون رشته های علوم انسانی معدل بالای ۱۷ میخواد
اما مابقی رشته ها ۱۶ به بالا

نیما
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۱۴ ق٫ظ

با عرض سلام و احترام.
من بتازگی کنکور ارشد دادم، و اگه رتبم خوب نشه، میخوام دانشگاه آزاد یا غیرانتفاعی برم، برای اینکار الان نیازه که این پذیرش بدون کنکور رو هم ثبت‌نام کنم؟

داوطلب کارشناسی ارشد هنر - حمید
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  نیما

بله میشه ثبت نام کرد

مبینا
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۱۰ ق٫ظ

سلام ببخشید من سال ۹۵ فارغ التحصیل شدم یعنی از زمان فارغ التحصیلی ۳ سال بیشتره میگذره ولی معدلم بالا و بقیه شرایط دارم به نظرتون میتونم برا استعداد درخشانی درخواست بدم؟

عبداله
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۸ ب٫ظ

من رشته در دانشگاه فرهنگیان زاهدان بوده تازه فارغ التحصیل شدم می خوام ادامه تحصیل بدم در دانشگاه پیام نور یا آزاد معدلم هم عالی هست ۱۸خرده آیی شده.نمی دانم چه کار کنم دوستان راهنمایی کنید.

داوطلب کارشناسی ارشد هنر - حمید
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  عبداله

پذیرش دانش آموختگان واجد شرایط تا ۳ سال پس از فارغ التحصیلی در رشته متجانس امکان پذیر است.
بند ۶ : دانش آموختگان ممتاز سایر دانشگاه ها و مؤسسات
آموزش عالی کشور در صورت دارا بودن شرایط مندرج در
این دفترچه امکان ثبت نام و پذیرش در این دوره را خواهند
داشت.

ماری
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۳۲ ب٫ظ

سلام من از کارشناسیم ۱۰ سال گذشته ولی معدلم ۱۸ و خورده ای بوده ، شامل من میشه؟

داوطلب کارشناسی ارشد هنر - حمید
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  ماری

بله میشه

ماریا
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۵۳ ب٫ظ

ممنون ولی ظاهرا نمیشه

داوطلب کارشناسی ارشد هنر - حمید
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  ماری

با عرض معذرت
پذیرش دانش آموختگان واجد شرایط تا ۳ سال پس از فارغ التحصیلی در رشته متجانس امکان پذیر است.
بند ۶ : دانش آموختگان ممتاز سایر دانشگاه ها و مؤسسات
آموزش عالی کشور در صورت دارا بودن شرایط مندرج در
این دفترچه امکان ثبت نام و پذیرش در این دوره را خواهند
داشت.

داوطلب کارشناسی ارشد هنر - حمید
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۵۵ ب٫ظ

فقط نکته مهم تصویر ریزنمرات مقطع کارشناسی رو میخواد برای ثبت نام.

شیما
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۳ ق٫ظ

آره منکه پیدا نکردم از طریق پرتال دانشگاهم ترم آخرو فقط براشون فرستادم یادمه همون موقع فارغ التحصیلی هم بهم گفتن ریز نمراتو به دانشجو تحویل نمیدیم 🙁☹️

داوطلب کارشناسی ارشد هنر - حمید
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  شیما

پذیرش دانش آموختگان واجد شرایط تا ۳ سال پس از فارغ التحصیلی در رشته متجانس امکان پذیر است.
بند ۶ : دانش آموختگان ممتاز سایر دانشگاه ها و مؤسسات
آموزش عالی کشور در صورت دارا بودن شرایط مندرج در
این دفترچه امکان ثبت نام و پذیرش در این دوره را خواهند
داشت.

داوطلب کارشناسی ارشد هنر - حمید
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  شیما

باید مراجعه کنید به دانشگاه محل تحصیل با مدارک

شیما
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۶ ق٫ظ

والا من همون موقع بهشون گفتم ندادن بهم حالا اگه بقیه شرایطو اوکی کنن بقیه ریز نمراتمم میرم از دانشگاه میگیرم براشون میبرم ولی فعلا یه ترمو ارسال کردم تا بعد…. ایراد میگیرن ینی؟

داوطلب کارشناسی ارشد هنر - حمید
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  شیما

مثل اینکه کل ریز نمرات رو میخواد تا ۳۱ مرداد مهلت ثبت نام هست

شیما
شهریور ۱, ۱۳۹۹ ۲:۵۹ ب٫ظ

خب بعدا میگیرم بهشون میدم الان تو این شرایط نمیتونم برم شهر دیگه خب.. چرا درک نمیکنن اینا رو، چرا خودشون استعلام نمیکنن اصن؟ ینی من ریزنمرات ندم قبول نمیکنن ؟😑 بررسیم نمیشه دیگه ؟

میلاد
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۱ ب٫ظ

سلام
میشه هم اینو ثبت نام کرد هم صبر کرد برای جواب کنکور؟ اگه کنکور جایی که خواستم قبول شدم دیگه اینو نرم.

داوطلب کارشناسی ارشد هنر - حمید
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

بله میشه

شیما
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۵۱ ق٫ظ

سلام ضریب تصحیح معدل چیه؟
من معدلم ۱۶.۷۷ هس تو رشته حقوق ،
شانسی دارم؟

داوطلب کارشناسی ارشد هنر - حمید
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  شیما

بله شانس برای قبولی هست
بستگی به ظرفیت پذیرش داره اگر خالی بمونه از ظرفیتهای ذخیره استفاده میکنند.

شیما
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۳ ق٫ظ

ممنونم😇ان شاء الله که بشه

داوطلب کارشناسی ارشد هنر - حمید
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  شیما

پذیرش دانش آموختگان واجد شرایط تا ۳ سال پس از فارغ التحصیلی در رشته متجانس امکان پذیر است.
بند ۶ : دانش آموختگان ممتاز سایر دانشگاه ها و مؤسسات
آموزش عالی کشور در صورت دارا بودن شرایط مندرج در
این دفترچه امکان ثبت نام و پذیرش در این دوره را خواهند
داشت.