معافیت شهریه دانشگاه آزاد برای دانشجویان دارای وقفه تحصیلی

بخشنامه جدید وقفه تحصیلی دانشگاه آزاد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان گفت: دانشجویان دوره‌های کارشناسی‌ارشد و دکتری که در مرحله اخذ، تمدید پایان‌نامه و رساله به‌دلیل مشکلات مالی وقفه داشته‌اند، از پرداخت شهریه نیمسال‌های وقفه معاف هستند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

اکبر پیرستانی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان در گفتگو با خبرگزاری آنا در اصفهان اظهار کرد: در راستای فراهم‌کردن تسهیلات لازم و با هدف جلوگیری از تحمیل هزینه مازاد، دانشجویان مقاطع در تمامی رشته‌ها از پرداخت شهریه نیمسال‌های وقفه تحصیلی معاف شدند.

وی اضافه کرد: به موجب بخشنامه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان دانشجویانی که ترک تحصیل داشته‌ یا به دلیل عدم مراجعه و انصراف نتوانسته‌اند واحدهای درسی خود را به اتمام برسانند، چنانچه قصد بازگشت به تحصیل داشته باشند، از پرداخت شهریه نیمسال‌های عدم حضور معاف هستند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان عنوان کرد: همچنین دانشجویان دوره‌های کارشناسی‌ارشد و دکتری که در مرحله اخذ، تمدید پایان‌نامه و رساله به‌دلیل مشکلات مالی، وقفه داشته‌اند، از پرداخت شهریه نیمسال‌های وقفه معاف هستند.

پیرستانی مطرح کرد: پس از بخشودگی شهریه نیمسال‌های گذشته، پرداخت شهریه این قبل دانشجویان در نیمسال‌های آینده مطابق با نرخ‌های جدید محاسبه می‌ شود. 

وی متذکر شد: این یک فرصت استثنایی برای بازگشت به تحصیل این قبیل دانشجویان و کمک به رفع مشکل تحصیلی این عزیزان است و مخاطبان تا ۳۱ شهریور می‌توانند با مراجعه به دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان نسبت به ادامه تحصیل خود اقدام کنند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات