پاسخ دانشگاه آزاد به اعتراض دانشجویان مبنی بر افزایش شهریه

وام شهریه کارشناسی ارشد آزاد

معاون آموزشی دانشگاه آزاد درباره علت افزایش میزان شهریه و پاسخ به گلایه دانشجویان در این باره توضیح داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد در واکنش به اعتراض دانشجویان پزشکی آزاد به افزایش ۲۲ درصدی شهریه دانشگاه ازاد و تمهیدات این دانشگاه برای دانشجویان اظهار کرد: شرایط موجود باعث افزایش هزینه‌های دانشگاه اعم از حقوق کارمندان و سایر خدمات شده است که باید از طریق افزایش شهریه آن را جبران کنیم.

او با اشاره به مطرح کردن موضوع افزایش شهریه در هیئت امنای دانشگاه با حضور نمایندگان وزارت بهداشت گفت: اکنون دانشجویان خواستار تجدیدنظر در شهریه‌ها و افزایش حداکثر ۱۰ درصدی شهریه هستند اما فکر نمی‌کنم، تجدید نظری صورت بگیرد چرا که در این باره جلسات متعددی برگزار شده و با توجه به حساب و کتاب‌های هزینه‌ای در دانشگاه میزان شهریه معین شد.

چگونگی افزایش شهریه در مقاطع تحصیلی مختلف

نفر با بیان اینکه شهریه‌های متغیر دانشجویان علوم پزشکی آزاد بین ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت، گفت: این میزان برای دکتری تخصصی تا ۲۲ درصد است همچنین شهریه رشته‌های پیراپزشکی ۱۵ درصد افزایش خواهد داشت البته شهریه ثابت دانشجویان پزشکی سنوات قبل هیچ تغییری نکرده است.

او تصریح کرد: البته میزان افزایش شهریه در مناطق محروم کمتر از موارد ذکر شده اعمال خواهد شد.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد با اشاره تفاوت میزان شهریه سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی و دانشگاه آزاد گفت: به دلیل آنکه حقوق کارمندان دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت بهداشت از طریق دولت پرداخت می‌شود و در دانشگاه آزاد شرایط اینگونه نیست بنابراین در میزان شهریه‌ها تفاوت داریم.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات