نخبگان

تمدید مجدد تکمیل ظرفیت ارشد آزاد ۹۸

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد  ۱۳۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی تا روز پنجشنبه تمدید شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، به نقل از روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، انتخاب رشته  تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۲۴ پنج شنبه ۳۰ آبان ماه تمدید شد.

داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند ( اعم از پذیرفته شدگان یا مردودین اعلام نتیجه قبلی این مقطع و یا افرادی که در مرحله قبل انتخاب رشته ننموده اند ) به منظور شرکت در این مرحله از تکمیل ظرفیت و  انتخاب رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با مراجعه به سامانه   www.azmoon.orgنسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

داوطلبان به منظور انتخاب رشته در این مقطع لازم است کارت اعتباری ثبت نام را از سامانه مذکور خریداری نمایند . ضمناً آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر کد رشته امتحانی اصلی در کد رشته امتحانی دوم (شناور) نیز مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند، رشته/ محل های متناظر کد رشته امتحانی دوم خود را نیز در میان یکصد رشته/محل انتخابی خود منظور نمایند.

ویرایش رشته/ محل های انتخابی تا پایان مهلت انتخاب رشته امکان پذیر بوده و داوطلبان بدین منظور نیازی به تهیه کارت اعتباری مجدد ندارند.

نتایج انتخاب رشته این مرحله تا پایان هفته اول آذر ماه اعلام خواهد شد.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۳ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
Mohammad_ch
آبان ۲۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۳ ب٫ظ

سلام دوستان خسته نباشید
من تکمیل ظرفیت رو ثبت کردم ،حالا میخوام تویه تکمیل ظرفیت شرکت نکنم و انصراف بدم ، باید چیکار کنم?؟

سعید
آبان ۳۰, ۱۳۹۸ ۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  Mohammad_ch

رشته محل هایی که انتخاب کردی ویرایش و حذف کن

پویان
آبان ۳۰, ۱۳۹۸ ۶:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  Mohammad_ch

سلام .شما تونستی کارت اعتباری بخری ؟من هر چی کردم وارد صفحه نمیشه ؟