اعلام جزئیات تکمیل ظرفیت ارشد ۹۸ رشته های دارای آزمون عملی یا تشریحی

نحوه ثبت نام کنکور ارشد 99

جزئیات تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۹۸ سراسری برای داوطلبان رشته های دارای آزمون عملی یا تشریحی از سوی سازمان سنجش اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۹۸، ۲۳ آبان تا ۲۶ آبان اعلام شده است.

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، بر اساس مندرجات دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد در آن دسته از کدرشته محل‌های مربوط به رشته‌های امتحانی دارای آزمون عملی و تشریحی، که پذیرش دانشجو برای آنها در دوره‌های پردیس خودگردان، پیام نور، غیرانتفاعی، مجازی و مشترک صورت می پذیرد، کلیه متقاضیان رشته‌های ذیربط در صورتی که واجد سایر شرایط باشند حتی در صورتی که در آزمون عملی یا تشریحی شرکت نکرده باشند نیز می توانند نسبت به انتخاب این قبیل کدرشته ها اقدام نمایند. لازم به توضیح است ملاک گزینش این رشته محلها نمره کل نهایی مندرج در کارنامه مرحله اول داوطلبان در کدضریب مربوط که بدون لحاظ نمره عملی یا تشریحی می باشد، خواهد بود.

تبصره: درصورتی که داوطلبی در آزمون عملی و یا تشریحی رشته‌های امتحانی دارای آزمون عملی و یا تشریحی شرکت نکرده و نسبت به  انتخاب این کد رشته محل ها در دوره های روزانه و شبانه اقدام نماید با اعمال نمره عملی یا تشریحی صفر (۰) در این مرحله گزینش خواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات